Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:43:57 GMT

فرمانده کل ارتش انتصاب سرتیپ نصیرزاده را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۲۸۲۴

فرمانده کل ارتش انتصاب سرتیپ نصیرزاده را تبریک گفت

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش در پیام تبریک امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با تصویب فرماندهی معظم کل قوا" مدظله العالی"، گواه اعتماد امام خامنه ای عزیز به دانش، تجربه و مدیریت جهادی و انقلابی آن برادر ارجمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش در ادامه اضافه کرد: بی تردید سوابق درخشان آن امیر سرافراز در مسوولیت‌های مختلف بویژه جایگاه رفیع فرماندهی نیروی هوایی، همچنین مدیریت هوشمندانه و اخلاق متعهدانه، توفیقات روز افزون جنابعالی در حوزه‌های عملیاتی، آموزشی وتقویت اتحاد و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

وی در این پیام با تبریک این انتصاب، موفقیت امیر نصیرزاده را در مسیر رشد و تعالی نیروهای مسلح و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه الهی خواستار شد.

برچسب‌ها ستاد کل نیروهای مسلح سید عبدالرحیم موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سید عبدالرحیم موسوی ستاد کل نیروهای مسلح سید عبدالرحیم موسوی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ حمزه بیدادی صبح امروز چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر ۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: بین نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که این امر یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

وی تاکید کرد: امروز آمریکا و سایر کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که ایران اسلامی قدرتمند است و اگر از سوی دولت و کشوری تهدید شود کوبنده پاسخ خواهد داد.

کد خبر 6081172

دیگر خبرها

  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم