Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:21:15 GMT

دانش‌آموزان محروم گیلان؛ چشم انتظار حمایت خیرین

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۲۸۴۲

دانش‌آموزان محروم گیلان؛ چشم انتظار حمایت خیرین

به گزارش ایرنا، خیرین انسان های بزرگ و عاقبت اندیش همواره در بزنگاه های سخت زندگی با کمک های انسان‌دوستانه به هنموعان یاریگر نیازمندان بوده و هستند. اینبار نیز در آستانه سال تحصیلی جدید دست نیاز دانش آموزان نیازمند به سوی آنان بلند است تا با کمک های خیرشان زمینه تحصیل آنان بیش از پیش فراهم شود.

پویشی از سوی معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان با عنوان تهیه موبایل و تبلت راه اندازی شد که این پویش فرصتی برای رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد از سوی خیرین است تا با شروع سال تحصیلی جدید و آغاز آموزش رسمی تا بازگشایی مدارس از تحصیل بازنمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیرین برای شرکت در پویش تهیه موبایل و تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند از طریق شماره کارت مجازی بانک مرکزی ۲۶۳۶- ۸۷۸۲- ۹۵۷۰-۶۳۶۷  و شماره حساب بانک مرکزی ۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴  می توانند کمک هایشان را اهدا کنند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان ضمن قدردانی از خیرین برای تهیه تبلت و موبایل برای دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته گفت: خیرین سال گذشته نزدیک به ۱۵۰ دستگاه موبایل برای تحصیل آنلاین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی اهدا کردند.

ساسان جهانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آنچه که اکنون برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی برای آغاز سال تحصیلی جدید ضرورت دارد موبایل و تبلت های آموزشی است لذا خیرین را به این پویش دعوت می کنیم.

وی از سازمان های مختلف نیز خواست تا در راستای رسالت اجتماعی خود در پویش تهیه موبایل و تبلت برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان گیلان مشارکت کنند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان با بیان اینکه خیرین همواره یاریگر بهزیستی بوده و هستند، اضافه کرد: توزیع بسته های آموزشی، لباس، کیف و کفش از جمله کمک هایی است که با کمک خیرین در اختیار دانش آموزان نیازمند تحت پوشش قرار می گیرد.

بیش از ۶ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش بهزیستی استان گیلان قرار دارند.

برچسب‌ها رشت مدارس ویروس کرونا گیلان سازمان بهزیستی کشور دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت مدارس ویروس کرونا رشت مدارس ویروس کرونا گیلان سازمان بهزیستی کشور دانش آموزان دانش آموزان نیازمند برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی موبایل و تبلت سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پشت نوبتی در حوزه مستمری وجود ندارد، گفت: هیچ بانوی سرپرست خانوار و فرد دارای معلولیتی پشت نوبت مستمری نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی گفت: ۹۶۰ هزار نفر در دولت قبل تحت پوشش مستمری قرار داشتند که اکنون یک میلیون و ۵۲۴ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در استاندارد جهانی بین ۸ تا ۱۵ درصد جامعه دارای معلولیت هستند، گفت: در حوزه سالمندی در ۳۴ سال آینده ۳۰ درصد افراد جامعه سالمندان هستند که باید شرایط لازم برای بسته نشدن پنجره زیستی جمعیتی انجام گیرد.

** اقدامات دولت سیزدهم برای معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در دولت سیزدهم، قانون حمایت از حقوق معلولان پیگیری شد.

قادری افزود: همچنین برای اولین بار آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برای جذب ۴۳۰۰ نفر در ۴۶ دستگاه دولتی از مقطع لیسانس تا دکتری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیشتر استانداردسازی خودرو برای افراد دارای معلولیت پیش بینی شده بود و لی آئین نامه‌ای تدوین نشده بود که با پیگیری صورت گرفته در دولت برای اولین بار استاندارد خودرو تدوین شد.

** پوشش ۹۵ درصدی اورژانس اجتماعی در کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در کشور ۲ اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و فوریت‌های اجتماعی ۱۲۳ فعالیت می‌کنند، گفت: بیش از پنج هزار نیروی متخصص در این حوزه فعالیت می‌کنند و بیش از ۹۰ درصد پوشش در کشور را دارد.

قادری افزود: برای اولین بار بیش از ۲۵۰۰ مرکز مردم پایه در کشور ایجاد شد و بعد از تصویب در هیات دولت می‌توانیم مسیر حرفه‌ای گام دوم انقلاب را در خصوص حلقه‌های میانی و اتصال و ارتباط با مردم را انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • حمایت دانش آموزان سیستانی و بلوچ از عملیات غرورآفرین وعده صادق