Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:48:52 GMT

حقیقت ماجرای هزینه اردوی استقلال در دبی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۳۱۰۸

حقیقت ماجرای هزینه اردوی استقلال در دبی چیست؟

کاروان استقلال پیش از مصاف با الهلال، اردویی چند روزه را در دبی برگزار کرد که هزینه های آن، باعث واکنش های زیادی در رسانه ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان استقلال چند روز پیش از دیدار برابر الهلال و برای برگزاری اردویی راهی کشور امارات شد و حتی یک دیدار دوستانه را نیز در این کشور برگزار شد. در همین خصوص مدیران استقلال اعلام کردند که 250 هزار دلار از مبلغ انتقال مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات را برای انجام این اردو و سفر بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال به دوبی هزینه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله ای که احمد مددی با حضور در برنامه تلویزیونی ورزشگاه  آن را رسما اعلام کرد.

 

اما به نظر می رسد در این میان مدیران استقلال تمامی ابعاد ماجرا را برای هواداران این تیم به صورت شفاف اعلام نکرده اند. طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا، هزینه موارد زیر به عهده تیم میزبان است و از آنجایی که استقلال در دیدار برابر الهلال میزبان بود، این هزینه ها را پرداخت کرده است. مواردی نظیر:

 

* هزینه هتل و پذیرایی از تیم الهلال، دو روز قبل از بازی تا روز بعد از بازی
* هزینه اجاره استادیوم الوصل جهت برگزاری مسابقه و تمرینات دو تیم در روز قبل از بازی
* هزینه اتوبوس و حمل و نقل تیم الهلال در دوبی؛ رفت و آمد به فرودگاه، هتل، استادیوم و محل تمرین
* هزینه اقامت داوران، نماینده‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولان کشور میزبان
* هزینه های متفرقه روز مسابقه مانند تأمین نیروهای امنیتی، کادرپزشکی، آمبولانس و...

 

چنانچه تمامی این هزینه‌ها را محاسبه کنیم، به راحتی قابل تشخیص است که استقلال برای بازی با الهلال باید مبلغی بیش از ۲۵۰ هزار دلار خرج کرده باشد. چون هزینه‌ مواردی که در بالا ذکر شد، تنها مختص الهلال نبوده و برای کاروان استقلال نیز انجام شده است. نباید از این نکته نیز غافل شد که مبلغ 50 هزار دلار نیز به عنوان پیش پرداخت به گابریله پین کمک مربی ایتالیایی پرداخت شده است.

 

اگر طبق ادعای احمد مددی، کنفدراسیون فوتبال آسیا پذیرفته باشد که هزینه های خرج شده پیرامون اجاره ورزشگاه الوصل از حساب استقلال در کنفدراسیون پرداخت شود، می‌توان به جای باشگاه تصحیح کرد که مبلغ ۲۵۰ هزار دلار مطرح شده، فقط هزینه‌های اردوی استقلال در دوبی نبوده و هزینه‌های میزبانی از الهلال هم شامل آن بوده است.

علاوه بر این، قیمت تقریبی هزینه های استقلال در امارات به این شرح بوده است: 80 هزار دلار بابت اجاره هتل استقلال، 50 هزار دلار برای اجاره هتل محل اقامت الهلال و سایر هزینه های این تیم در دبی، 20 هزار دلار برای هزینه های مربوط به داوران و نماینده کنفدراسیون و حدود 100 هزار دلار نیز برای اجاره ورزشگاه الوصل و زمین تمرین هزینه شده ضمن اینکه 50 هزار دلار هم به گابریله پین پرداخت شده است که در نتیجه مجموع این هزینه های مبلغی نزدیک به 300 هزار دلار می شود و چنانچه مطابق با ادعای احمد مددی، AFC با درخواست استقلال مبنی بر کسر هزینه های استادیوم الوصل از محل مطالبات این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقت کرده باشد، در نتیجه مدیران استقلال حتی با مبلغی بین 40 تا 50 هزار دلار کمتر از هزینه اعلام شده 250 هزار دلاری به تهران بازگشته اند!

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران 50 هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس