Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانگاهی پلیس پایتخت خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد. خبرگزاری میزان- عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از شهر‌های جنوبی کشور تهیه و در مخفیگاه خود در حومه شهر تهران دپو کرده است.
حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع و تعیین مختصات دقیق مخفیگاه متهم پرونده، پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران مواد مخدر به محل اعزام و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این تبهکار حرفه‌ای آغاز شد.   بیشتر بخوانید: شناسایی ۱۰۱ کیلو مواد مخدر در میدان آزادی
این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، موفق به دستگیری قاچاقچی مورد نظر شده و در ادامه عملیات با جستجوی مخفیگاه نامبرده ۷۰ کیلوگرم تریاک از محل کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم ضمن پذیرش جرم خود، پس از انجام تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسین باباپور؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک‌دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع موادمخدر می کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی موادمخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر "شیشه"

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، 6 کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان