Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات برق رسانی به روستای جدید لیره ای در جاسک باحضور رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،رادمهر فرماندار جاسک و امیرشکاری معاون مهندسی شرکت توزیع برق آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، برای تامین برق این شهرک ۴ هزارو ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط، یکهزارو ۲۵۰ متر شبکه فشار ضعیف و ۳ دستگاه پست هوایی احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هزینه اجرای این پروژه ۳۰ میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت: تامین برق  روستای جدید لیره ای از طرح های مهم برق رسانی به روستاها بوده که ۵۰ درصد از اعتبارات استانی و نیمی دیگر از محل اعتبارات عوارض برق شرکت توانیر در این پروژه هزینه خواهد شد که تا پایان عملیات ساخت واحدهای مسکونی، مردم  این روستا نیز از نعمت برق بهره مند می شوند. 

نیما امیرشکاری در ادامه افزود: اعتبارات مورد نظر از محل عوارض برق برای اجرای طرح های اصلاح ، بهسازی و توسعه شبکه برق ۳۴ روستا در شهرستان جاسک در سال جاری ۶۰ میلیارد ریال است .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آغاز عملیات برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرماندار جاسک گفت: بر اثر بارندگی و طغیان رودخانه گابریک در دو روز گذشته ۱۷۰ خانوار، ۴ روستای لیره ای، گنجک، کُروچ و گرندو در شهرستان جاسک به صورت اضطراری تخلیه شد که در حال حاضر به منازل خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی

علی مهرانی افزود: این شمار خانوار برای جلوگیری از ورود آب به منازل آنها، خانه هایشان را به صورت اضطراری تخلیه کردند.

وی گفت: خانوار‌ها در مساجد، مدارس، خوابگاه‌ها و پایگاه اسکان اضطراری هلال احمر مستقر بودند.

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی