Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اینکه دولت سیزدهم در یک ماه اخیر با واردات زیاد واکسن امیدواری ایجاد کرده است گفت: مشکلات چهل ساله در مدت زمان کم برطرف نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، حسین خسروی اسفزار ظهر امروز در سفر به شهرستان درمیان و روستاهای خانیک در جمع مردم با اشاره به سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اظهار داشت: در این سفر اعلام کردیم که برخی اعتبارات شهرستان‌ها بسیار ناچیز است آن گونه که اعتبارات در حد یک آپارتمان نیست اما دوستان مسئول ما با تجربه تعهد و دلسوزی که دارند راهکار هم پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر کس باید پاسخگویی مسائلی که به او  برمی‌گردد باشد با نیتی که مشکل گشا باشد، افزود: به عنوان مثال وقتی در سفرهای ده‌گردشی وقتی مشاهده می‌کنیم که مردم مشکل آنتن ندارند بسیار خوشحال می‌شویم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دنبال راهکار باشیم چرا که مردم ما پای انقلاب هستند و مدیران دلسوز که برای مردم زحمت می‌کشند امیدشان بیشتر می‌شود.

خسروی با اشاره به عملکرد یک ماهه رئیس جمهور گفت: واکسن که به چه سختی وارد کشور می‌شود این دولت مردم را امیدوار می‌کنند و در دولت قبل هم دشمن هم دشمن بود اما این میزان روند کارها و واردات واکسن نبوده است و به عبارتی دیگر رئیس جمهور  وقتی وارد داروخانه می‌شود که چرا داروی کرونا نیست  در میدان است تا امید را ایجاد کند و از روزی که آمده است نگران ذخیره کالای اساسی است هرچند باعث امیدواری شده است. 

گلایه نماینده مردم بیرجند از وعده‌های چندین ساله افتتاح جاده بیرجند ـ قاین نماینده مردم بیرجند: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شعار "ما می‌توانیم" را در عمل ثابت کردند نماینده مردم بیرجند در مجلس:ادارات باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با نیروی انتظامی همکاری کنند

وی با بیان اینکه مردم تزریق واکسن را جدی بگیرند افزود: خدا به واکسن برکت، برکت  بدهد و به اندازه همه ما برسد اما هر واکسنی که موجود است بزنید و اگر انقلابی هستیم هرچه ستاد ملی کرونا بیان کرد عمل کنیم.  

خسروی با بیان اینکه مردم مراعات کنند چراکه کرونا خیلی چموش است ادامه داد: مسئولان باور کنید اگر خدمتی انجام می‌دهید خدا مزدش را به شما ارائه می‌کند و خدمات شما به مردم سبب ایجاد دلگرمی می‌شود. 

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی‌توانیم مشکلات چهل ساله را در یک چند روز برطرف کنیم.

خسروی با بیان اینکه اعتبار به بیرجند، خوسف و درمیان کم است افزود: برکات حداقلی سفرها مشاهده مشکلات از نزدیک است در برخی اوقات خود ما مقصر هستیم برخی مشکلات هم به مسئولان برمی‌گردد.

وی بیان کرد: هرجا می‌رویم می‌گویند با آرد با مشکلات مواجه هستیم همه با هم باید مشکلات را برطرف کنیم و صادقانه آنچه از دست  مسئولان بر می‌آید انجام دهند اما راهکارهایی ارائه کنند تا مردم که راضی باشند خدا هم راضی خواهد بود.

وی افزود: سردار قاسم سلیمانی در قلب همه افراد حتی به جز ایرانی‌ها دارد و هر چه به مردم خدمت بیشتری شود خدا از ما راضی‌تر است.

انتهای پیام/254/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار وب‌سایت استغاثه به امام زمان(عج)

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به کمک خواستن مضطرانه در زمان بلا و گرفتاری استغاثه می‌گویند.از مهم‌ترین مشخصات استغاثه بی‌قراری، سوز و اضطرار است. استغاثه‌های زیادی با منظورهای مختلف صورت می‌گیرد، اما استغاثه به امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) از ضروری‌ترین استغاثه‌های دوران بی‌امامی است. 

از مهم‌ترین صفات امام زمان (عجل‌الله ‌تعالی‌ فرجه‌ الشریف) مغیث به معنای فریادرس است، که در دعای فرج و زیارت آل یاسین هم به آن اشاره شده است.

در مورد استغاثه به امام زمان (عجل‌الله ‌تعالی ‌فرجه ‌الشریف) و استغاثۀ امام‌خواهی به درگاه خدا، نماز و زیارت مخصوصی سفارش شده است.

در شرایط کنونی کنترل دنیا از دست دنیاداران خارج شده و هر روز هم  بدتر می‌شود؛ علت این بحران هم غیبت امام متخصص و معصوم است. غیبت امام مثل ویروسی خطرناک و کُشنده است، که تمام بخش‌های مختلف حیات فردی و اجتماعی انسان را تحت تأثیر قرار داده و هیچ عرصه‌ای از حیات انسانی از شر آن در امان نمانده است. ریشۀ تمام مشکلات انسان، نبود امام است. با ظهور امام، دیگر فقر و مشکلات معنایی ندارد. در دولت امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) بیماری وجود ندارد، هرگونه اختلاف، طلاق و درگیری برطرف می‌شود. با آمدن امام دیگر مشکل جهل و نادانی وجود ندارد و ایشان تمام علم را در اختیار بشر قرار می‌دهند.

امام تنها متخصص معصومی است که به تمامی اطلاعت مورد نیاز انسان برای زندگی انسانی دسترسی دارد و این علم را تنها می‌توان از ایشان آموخت، اما قدم اول در امام خواهی شناخت جایگاه خود به عنوان یک انسان و شناخت امام به عنوان متخصص انسان شدن است.

از طرفی تا زمانی که دایرۀ مشکلات در ذهن ما به مشکلات مادی و اجتماعی خلاصه می‌شود، هیچ گاه امیدمان از سایر انسان‌ها قطع نخواهد شد. فهم این نکته که بزرگ‌ترین مشکل در زندگی یک انسان همان نبود امام و نداشتن امکان استفاده از حضور متخصص معصوم است، اولین قدم در امام خواهی است و همان اولین دیواری است که برای رسیدن به طلب امام باید از سر راه برداریم.

ترویج فرهنگ دعا و استغاثه برای ظهور امام زمان(علیه‌السلام) همواره مورد تاکید و سفارش معصومین(علیهم‌السلام) بوده است. حجت الاسلام محمد شجاعی نیز در سخنرانی‌های متعدد بر برگزاری مراسم استغاثه سراسری برای امام زمان تاکید کرده است. موسسه فرهنگی و مردم نهاد منتظران منجی (علیه اسلام) هم که زیر نظر استاد شجاعی فعالیت می‌کند، به منظور جهانی سازی  «فرهنگ استغاثه» با  استفاده از دو ظرفیت رسانه و پایگاه های میدانی خود در سراسر  کشور و همچنین بعضی از کشورهای دنیا اقدام به تشکیل اجتماعات استغاثه کرده است.

وبسایت استغاثه به آدرس https://esteghase.com نیز به منظور ترویج این فرهنگ و همچنین ساماندهی مراسم‌های استغاثه توسط واحد IT موسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) طراحی شده است.

مراسم‌های استغاثه هر هفته روزهای جامعه 3 ساعت مانده به اذان مغرب در تهران، شهرستان‌ها و برخش کشورهای دیگر برگزار می‎شود.

علاقه‌مندان به برگزاری این مراسم می‌توانند نسبت به پر کردن فرم مربوطه در وبسایت استغاثه اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس موانع تولید را برطرف کند
  • مردم از استعداد و نبوغشان در عرصه تولید استفاده کنند/ دولت و مجلس موانع تولید را برطرف کنند
  • دولت و مجلس موانع تولید را برطرف کنند
  • شب قدر و استفاده معنادار از زمان/ انسان یک شبه ره ۸۰ ساله می‌رود
  • فعالیت ۲ اکیپ دامپزشکی درمیان در طرح واکسیناسیون دام سبک علیه طاعون
  • آغاز به کار وب‌سایت استغاثه به امام زمان(عج)
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور