Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه ضرورت همکاری کامل همه دستگاههای اجرایی شهرستان با علوم پزشکی در امر واکسیناسیون عمومی شهروندان و رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی و بازارها است ، گفت :همه دستگاههای شهرستان امکانات و تجهیزات لازم را برای انجام هرچه بهتر واکسیناسیون عمومی در اختیار مرکز بهداشت بندرعباس قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

 

عزیز اله کناری  در این جلسه اظهار کرد: اتاق اصناف پیگیری و کنترل کند تا در سطح بازار ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و استفاده از ماسک سیستم تهویه نیز به خوبی اجرا شود تا آلودگی از محیط آن صنف به بیرون انتقال پیدا کند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار ماهی فروشان و دستفروشان ضعیف است که باید به ترتیب اصناف و شهرداری باجدیت به این مسئله مهم ورود کنند تا رعایت به میزان مطلوب برسد.

 

این  مسئول در پایان گفت: باید از ظرفیت ائمه جمعه ، بخشداران ، شوراها و دهیاران برای ترغیب مردم در شهر و روستاها برای دریافت واکسن استفاده شود و طرح حاج قاسم سلیمانی نیز همچنان با جدیت انجام و پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار بندرعباس ضرورت همکاری کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علومپزشکی منصوب شد.

امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی

سلام علیکم،

احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می‌‌شوید.
 

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز