Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص بازگشایی مدارس؛ توفیق در بازگشایی حضوری مدارس را نیازمند «جلب مشارکت حداکثری خانواده‌ها و معلمان» دانست. خبرگزاری میزان-به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن اطلاعیه شماره (4) وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است:

توفیق در بازگشایی حضوری مدارس، نیازمند «جلب مشارکت حداکثری خانواده‌ها و معلمان» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران مدارس، آگاه سازی خانواده‌ها و همکاران را نسبت به ضرورت‌های تعلیم و تربیت حضوری و نقش آنان در کیفیت بخشی به برنامه‌ها را از طریق «انجمن اولیا و مربیان» و «شورای معلمان» و برگزاری جلسات مشترک یا مجزای گفت و گوی فعال و اثربخش با اولیا و مربیان، به‌صورت کاملاً برنامه ریزی شده و هدفمند، پیگیری نمایند.   بیشتر بخوانید: افت تحصیلی و بی سوادی پنهان
انتهای پیام/ برچسب ها: مدارس بازگشایی مشارکت حداکثری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدارس بازگشایی مشارکت حداکثری مشارکت حداکثری خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند

مدیریت بحران استانداری فارس در پی اعلام هشدار هواشناسی، نحوه آموزش در مدارس برخی از شهرستان‌های استان فارس را در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیر حضوری اعلام کرد.

به گزارش ایسنا؛ بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری فارس به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

بر این اساس سایر مدارس در استان فارس باز و آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است
  • آموزش غیر حضوری مدارس در نوبت سه شنبه ۲۸ فروردین
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند