Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:06:40 GMT

اعطای کمک هزینه دانشجویی برای سفر به عتبات در اربعین

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۳۸۱۹

اعطای کمک هزینه دانشجویی برای سفر به عتبات در اربعین

به گزارش یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بهروز رحیمی افزود: مبلغی که برای سفر کربلا در اربعین در نظرگرفته شده است  تا سقف ۳۰ میلیون ریال است و دانشجویانی که به این سفر  مشرف می شوند در هر مقطع تحصیلی که باشند مشمول دریافت این وام خواهند بود و تسهیلات در نظر گرفته شده بدون محدودیت به تمامی متقاضیان اعطا خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان بازپرداخت تسهیلات دریافتی را پس از فراغت از تحصیل مطابق مقررات بازپرداخت وام های صندوق رفاه دانشجویان در اقساط ۴۸ ماهه عنوان کرد.

برچسب‌ها کربلا صندوق رفاه دانشجویی دانشجو تسهیلات ارزان قیمت پیاده روی اربعین اربعین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کربلا صندوق رفاه دانشجویی دانشجو کربلا صندوق رفاه دانشجویی دانشجو تسهیلات ارزان قیمت پیاده روی اربعین اربعین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی میزان پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۹۵۳ نفر در «سامانه» ثبت‌نام کردند. از متقاضیان ثبت نام شده یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۴۵۲ نفر حائز شرایط اولیه شدند و از این تعداد ۹۹۱ هزار و ۶۵۸ متقاضی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه معرفی شدند.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: طبق آمارها، تسهیلات پرداخت شده توسط بانک‌ها به متقاضیان وام ودیعه به تعداد ۴۳۸ هزار و ۵۵۸ فقره است که با توجه به فصل نقل و انتقالات، انتظار داریم تا این میزان افزایش یابد و تعداد بیشتری از مردم بتوانند از این امکان برای فراهم کردن مسکن مناسب خود و خانواده استفاده کنند. بانک‌ها طبق بخشنامه شرایط پرداخت وام ودیعه را تسریع بدهند.

وی توضیح داد: به تازگی گزارش‌هایی به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده که بر اساس آن، برخی از شعب، مدارک مازاد از بخشنامه از متقاضیان تسهیلات ودیعه طلب می‌کنند و حتی استعلام‌هایی را مجدداً بعد از حائز شرایط شناخته شدن متقاضی می‌خواهند که این موارد مورد تأیید وزارت راه و شهرسازی نیست. تمامی شعب بانک باید بر اساس بخشنامه پیش بروند و مدارک و استعلاماتی خارج از بخشنامه از متقاضیان طلب نکنند.

کد خبر 6084633 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • اعطای درجه به هنرمندان صنایع دستی و هنر‌های سنتی با رویکرد تخصصی
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارایه می‌شود