Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:21:01 GMT

اوباش سابقه دار گلسار در تور پلیس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۰۶۳

اوباش سابقه دار گلسار در تور پلیس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و ایجاد ناامنی، رعب و وحشت و مزاحمت برای شهروندان در سطح شهر گلسار از سوی یکی از اوباش سابقه دار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی محل اختفای متهم که به واسطه درگیری، جلب و ایجاد خسارت جانی و مالی تحت تعقیب پلیس بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر هشتگرد دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

او در پایان با اشاره به این که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هنجارشکنان و مخلان امنیت برخورد می‌کند، افزود: در صورت مشاهده چنین مواردی، مراتب را در اسرع وقت  از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سابقه کیفری رعب و وحشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: زنی که همسر سابقش را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از اردیبل، به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

وی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری در محله ملاباشی ماموران کلانتری 16 سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلا زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری، افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: زن قاتل در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: در تحقیقات اولیه  پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران