Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:04:22 GMT

۱۵۶ فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در روستاهای قرچک ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۳۱۲

۱۵۶ فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در روستاهای قرچک ایجاد شد

محمد عبدی‌راد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در شش ماه نخست امسال تا کنون و به همت بنیاد برکت و مشارکت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی، ۱۵۶ فرصت شغلی مستقیم در روستاهای تابعه ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: در این مدت، ۸۶ فقره تسهیلات اشتغالزایی روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در قالب طرح سحاب به متقاضیان روستایی اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بنیاد برکت در سال‌های اخیر با اقدامات جهادی، گام‌های ارزنده‌ای در توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی برداشته که از جمله آن می‌توان به اعطای تسهیلات طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور و مشاغل خرد و خانگی و همچنین پوشش هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور روستایی در قالب طرح "برکت خانواده" اشاره کرد.
عبدی راد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مناطق روستایی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامی مناطق روستایی از زیرساخت‌های لازم برای زندگی برخوردار است و پس از اجرای طرح‌های عمرانی، شاهد اجرای طرح‌های فرهنگی، احداث اماکن ورزشی و حرکت به سمت ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی قرچک هستیم.
وی از اجرای عملیات زیرسازی و کفپوش هشت روستا با متراژ ۲۲ هزار و ۸۵۲ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت معابر هشت روستا با متراژ ۷۲ هزار و ۶۸۹ متر مربع و ترمیم، تخریب و جدولگذاری هشت روستا به متراژ ۱۵ هزار و ۸۳۱ متر و اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیاردو ۸۱۵ میلیون ریال بخشی از اقدامات عمرانی بخش مرکزی قرچک است.
بخشدار مرکزی قرچک تصریح کرد: تأمین روشنایی روستاهای صالح آباد و ولی آباد، احداث بوستان گلزار ویژه بانوان در روستای قشلاق دوم ، احداث اولین پایگاه آتش نشانی روستایی در روستای قشلاق دوم، احداث نخستین سامانه پایش تصویری روستایی در روستای قشلاق اول، تعویض و اصلاح تأسیسات شبکه های آبرسانی در سطح روستاهای تابعه، احداث سالن ورزشی روستای داودآباد و احداث کتابخانه عمومی روستای قشلاق دوم از دیگر طرح‌هایی است که در مناطق روستایی قرچک اجرا شده است.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها محمد عبدی راد ورامین بنیاد برکت قرچک اشتغال پایدار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین بنیاد برکت ورامین بنیاد برکت قرچک اشتغال پایدار مناطق روستایی روستای قشلاق بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد

استاندار مازندران با اشاره به ورود جدی دولت سیزدهم برای اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین از ساخت ۱۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی و شهری در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _در مراسم افتتاح نمادین ۲۰۰۰ واحد مسکونی روستایی به‌صورت وبیناری در ساری، بخش قابل توجهی از خدمات دولت در روستاها را از سوی بنیاد مسکن بیان و اظهار کرد: مسکن و طرح هادی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن باید به‌عنوان یک نهاد انقلابی الگویی برای فرایند مدیریتی استان شود، افزود: مدیران این مجموعه باید به‌دنبال تحول باشند و حل مسائل مردم با رویکرد جهادی مهم‌ترین دغدغه استان باید باشد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه عمل‌گرایی و جهادی برای حل مشکلات مردم کار شود چرا که مردم مظهر اقتدار کشور ما هستند، بیان داشت: تحول در همه عرصه‌ها باید دیده شود به ویژه در بخش روستاها باید به گونه‌ای ایجاد شود که توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

حسینی‌پور از جدیت دولت سیزدهم برای اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین خبر داد و گفت: به روستاییان مازندران توصیه می‌شود تا اقامتگاه بوم‌گردی بسازند و برای ساخت آن بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد و بسیج سازندگی بیشترین نقش داشته باشند.

وی با اعلام اینکه روستاها باید به سمت ایجاد فرصت‌های گردشگری و بوم گردی بروند، عنوان کرد: امروز به صورت نمادین ۲۰۰۰ واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم ۱۱۰۰۰ واحد مسکن توسط بنیاد مسکن در مازندران احداث شد.

کد خبر 744917

دیگر خبرها

  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود
  • ۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • ۱۶ هزار قطعه زمین رایگان در روستاهای استان بوشهر واگذار می‌شود
  • توزیع ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستاهای لرستان
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
  • ایجاد ۴۸۰۰ فرصت شغلی برای دانش آموختگان زنجان هدفگذاری شد
  • کیفیت، خط قرمز بنیاد مسکن است/ مردم از فرصت تسهیلات مقاوم‌سازی استفاده کنند
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان