Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:51:22 GMT

معتادان متجاهر بلوار صیاد گرگان جمع‌آوری شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۳۸۸

معتادان متجاهر بلوار صیاد گرگان جمع‌آوری شدند

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی گرگان از جمع‌آوری ۳۴ معتاد متجاهر از پارک‌ها و معابر عمومی از جمله منطقه جنگلی دست کاشت بلوار صیاد خبرداد.

سرهنگ محمد شیرازی اظهار کرد: مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر را از اولویت‌های کاری پلیس برشمرد و گفت: نیروی انتظامی با آگاهی از اینکه مواد مخدر ریشه و بستر شکل‌گیری بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه است از این رو تلاش می‌کند با به‌کارگیری توان عملیاتی نسبت به نا امن کردن محیط برای فعالیت فروشندگان مواد مخدر با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر تمام ظرفیت‌های اجتماعی بایستی با حساسیت جدی به‌کارگیری شود تا شاهد مهار و کاهش تقاضا باشیم، افزود: در صورتی می‌توان به نقطه مطلوب در امر مبارزه با مواد مخدر رسید که زمینه‌های اجتماعی و فردی مصرف مواد مخدر کاهش یابد تا سیستم عرضه و تقاضا در جهت منفی حرکت کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، شیرازی یادآور شد: در کنار از بین بردن شرایط فراهم‌کننده گرایش به مصرف مواد مخدر بایستی عزم عمومی در خانواده‌ها و جامعه به کمک نیروی انتظامی و اقدامات بازدارنده بیاید و این مهم با توسعه آگاهی مردمی تحقق می‌یابد.

وی افزود: چنانچه جامعه به درجه‌ای از مشارکت با دستگاه‌هایی که اقدامات بازدارنده را در دستور کار خود دارند برسد که وجود و مصرف مواد مخدر را به‌عنوان تهدیدی جدی علیه خود و جامعه بدانند به‌طور قطع، میزان ورود و عرضه مواد نیز به‌شدت کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی گرگان تصریح کرد: ما با تمام توان در مسیر مبارزه با مواد و آثار شوم اعتیاد و خشکاندن ریشه پلیدی‌ها خواهیم ایستاد، چرا که اعتقاد داریم مواد مخدر ریشه و بستر شکل‌گیری آسیب‌های اجتماعی است و خشکاندن این ریشه در راستای ارتقاء شاخص‌های امنیتی در جامعه یک ضرورت است.

شیرازی جمع‌آوری و برخورد با معتادان متجاهر را مطالبه مستمر مردم عنوان کرد و گفت: در همین راستا طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به طرح عملیاتی جمع‌آوری معتادان متجاهر در گرگان طی ۷۲ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد ۳۴ معتاد متجاهر از پارک‌ها و معابر عمومی از جمله منطقه جنگلی دست کاشت بلوار صیاد گرگان جمع‌آوری شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معتاد گرگان پلیس گلستان مصرف مواد مخدر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود