Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@17:04:31 GMT

مالت قوانین و محدودیت‌های کرونایی را کاهش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۵۷۱

مالت قوانین و محدودیت‌های کرونایی را کاهش می‌دهد

ساکنان واکسینه شده مالت که از مناطق لیست "قرمز " وارد این کشور می‌شوند، می‌توانند تحت شرایط خاصی در خانه قرنطینه شوند؛ همچنین، مکان‌های تفریحی می‌توانند ورود افراد واکسینه شده را محدود کنند که این امر مزایایی را برای صاحبان آن‌ها در پی خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کاهش محدودیت‌ها بخشی از اقدامات جدیدی است که مالت در جهت عادی شدن شرایط انجام می‌دهد زیرا ۹۱ درصد از مردم تحت پوشش کامل واکسیناسیون قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسهیل قوانین قرنطینه در شرایطی است که فشار عمومی بر پروتکل‌های سختگیرانه برای ورود از لیست کشورهای "قرمز" شدت یافته است چرا که افراد به هزینه خود، در حدود هزار و ۴۰۰ یورو در یک هتل مورد تأیید دولت قرنطینه می‌شدند.

وزیر کشور مالت در این رابطه گفت که در حال حاضر هر فرد بومی یا مقیم دائمی که واکسینه شده و از فهرست کشورهای قرمز وارد کشور می‌شود، می‌تواند در خانه خود را قرنطینه کند به شرطی که این خانواده دارای کمتر از پنج عضو کاملاً واکسینه شده باشد.

با این حال، قرنطینه هتل‌ها همچنان برای خانواده‌های بزرگ‌تر صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون آنها اعمال می‌شود.

مالت معیار لیست کشورهای قرمز خود را تغییر می‌دهد و به این ترتیب روسیه و هند از مناطق پر خطر حذف می‌شود. وزیر بهداشت توضیح داد که مالت در حال حاضر بر جلوگیری از ورود نوع جدید Mu که در کلمبیا تشخیص داده شده، متمرکز است.

وزیر در مورد اقدامات جدید برای صنعت غذا و رستوران‌داری نیز گفت: "رستوران‌ها و موسساتی که ترجیح می‌دهند مشتریان واکسن زده را پذیرایی کنند، می‌توانند به همین رویه ادامه دهند. با کاهش محدودیت‌ها نیز صاحبان صنعت پذیرایی می‌توانند ساعات فعالیت خود را بیشتر کنند و یا طرز چیدمان خود را تغییر دهند."

کد خبر 523219

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محدودیت کرونایی کشور مالت واکسیناسیون واکسن کرونا قرنطینه خانگی قرنطینه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واکسینه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسئول گروه واکسیناسیون دام‌های استان همدان گفت: واکسیناسیون آبله برای دام‌های سبک و تب مالت برای بره‌ها و بزغاله‌های ماده انجام می‌شود.

آقای روحانی افزود: ۱۰۶ واحد دامپروری و ۱۶ منطقه عشایری داریم که در کنار دامداری‌های صنعتی حدود ۳۰۰ هزار راس دام واکسن آبله دریافت می‌کنند و ۴۸ هزار راس بره و بزغاله ماده هم واکسن تب مالت دریافت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • راهکار هایی برای کنترل اشتها
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • برای طول عمر به جای گوشت گاو، ماهی بخورید!
  • واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • خطرات از دست دادن آب بدن؛ چگونگی تأمین
  • جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
  • جلوگیری از مرگ زودهنگام با جایگزینی گوشت گاو با ماهی
  • جایگزینی گوشت گاو با ماهی می تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند