Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@21:23:30 GMT

ستاره پرسپولیس بازی با الهلال را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۵۷۸

ستاره پرسپولیس بازی با الهلال را از دست داد؟

رسانه سعودی مدعی شده است کمال کامیابی نیا به بازی با الهلال نخواهد رسید.

به گزارش ایمنا، پرسپولیس با شکست استقلال تاجیکستان حالا در باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال برود.

سایت اسپورت ۲۴ عربستان حالا در خبری از ضربه بزرگ به پرسپولیس پیش از دیدار با الهلال خبر داد و مصدومیت هافبک پرسپولیس را سوژه خبری خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت سعودی مدعی شد کمال کامیابی نیا هافبک کلیدی پرسپولیس به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است و نمی‌تواند شاگردان گل محمدی را در این بازی همراهی کند.

منبع: ایلنا

کد خبر 523235

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا تیم فوتبال پرسپولیس الهلال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد

دانیال اسماعیلی‌فر که در جریان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان حرکتی حاشیه ای اجام داده بود یک جلسه به طور قطعی محروم شد و بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی را از دست داد. درواقع برای دانیال محرومیتی مشابه امید نورافکن درنظر گرفته شد.

با این حساب ویرا باید در بازی جام حذفی مقابل نماینده اراک از وجود وحدت هنانوف به جای اسماعیلی‌فر استفاده کند.بازیکنی که در سال جدید کمتر بازی کرده اما هر وقت به میدان رفته نسبتا خوب بازی کرده است.

پرسپولیس در لیگ برتر به آلومینیوم باخته بود و حالا برای انتقام آن شکست به اراک می رود تا در جام حذفی مقابل شاگردان حسینی قرار بگیرد. جالب این که عنوان شده بود جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود.

 

منبع:خبرورزشی   

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است