Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی هلندی بارسلونا می گوید ترسی از آینده اش ندارد اما هواداران باید بدانند که تغییرات در طول دو روز انجام نمی شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیوو، از هفته پنجم مسابقات لالیگا، بارسلونا فردا مقابل گرانادا صف آرایی خواهد کرد. رونالد کومان سرمربی آبی و اناری  ها دقایقی پیش در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را در ادامه می خوانید:

دیدار با گرانادا

این تیم تغییر چندانی نداشته است. هر مربی افکار خودش را دارد اما آنها معمولا با سیستم 3-3-4 و بسیار مستقیم بازی می کنند. ما در خانه هستیم و طرفداران مان نیز به استادیوم خواهند آمد و نمی توان بازی امسال را با سال گذشته مقایسه کرد.

 نیاز به زمان برای پروژه باشگاه

برخی مسائل بزرگ نمایی شده اند. تغییراتی در تیم به وجود آمده است و بازیکنان مصدوم و جوان خیلی زیادی در تیم داریم. هواداران می گویند تیم با تغییراتی روبه رو شده است اما چیزی که اهمیت دارد پیروزی در مسابقات است. قبل از بازی با بایرن از من پرسیده شد آیا قراردادم را تمدید می کنم و حالا سوال بعدی این است که آیا در مورد آینده ام وحشت دارم یا نه. باید به پیروزی در مسابقات فکر کنیم.

 تغییرات تیم

مدیرعامل چند روز پیش آمد و صحبت کرد و نیازی به تکرار حرف های او ندارم. بیشتر از این که فرصت طلب باشم، واقع گرا هستم. یک سال پیش بارسا با نتیجه 8 بر 2 مقابل بایرن شکست خورد در حالی که گریزمان، مسی و سوارز را داشت و هفته پیش ما در حالی مقابل این تیم قرار گرفتیم که مینگزا، آرائوخو، بالده، پدری، گاوی، دمیر و... را در اختیار داشتیم و همه منتظر بازگشت آنسو فاتی هستیم.

آینده

به پیروزی در مسابقات اطمینان داریم. راه زیادی هنوز باقی مانده است. امیدوارم مصدومان تیم به زودی برگردند تا بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشم. می دانم که نتیجه مسابقات مهم است. ترسی در مورد آینده ام ندارم. در نهایت باشگاه و مدیرعامل هستند که در این مورد تصمیم می گیرند.

آنسو فاتی

با وجود سن کم آنسو، او توانایی هایش را نشان داده و توانسته چندین گل بزند. نمی خواهیم تاریخی برای بازگشت او تغیین کنیم اما او در حال تمرین با تیم است. ممکن است یک هفته یا 10 روز طول بکشد. می دانیم در خط حمله با کمبود مواجه هستیم و اگر آنسو بتواند حتی دقایقی بازی کند برای ما اهمیت دارد. در حال صحبت در مورد بازیکنی بزرگ هستیم. 

کمپین علیه کومان

هر کسی حق دارد نظر و عقیده خودش را داشته باشد. قطعا افرادی موافق و افرادی دیگر مخالف حضور من در باشگاه هستند. در این مورد صحبت نمی کنم. برخی افراد می خواهند به کارم ادامه دهم و برخی دیگر فکر می کنند باشگاه باید به دنبال مربی دیگری باشد. این مساله هیچوقت عوض نخواهد شد. 

آگوئرو و کوتینیو

 سرخیو با فیزیوتراپ های تیم تمرین می کند و هنوز آماده نیست. کوتینیو در بازی قبل عملکرد خوبی داشت و باید ببینیم می توانیم از ابتدا از او استفاده کنیم یا نه. قطعا نمی تواند 90 دقیقه بازی کند. باید به دنبال بهترین گزینه برای تیم و فیلیپه باشیم.

پشیمانی از پیوستن به بارسا

 نه، همه ما بهترین چیز را برای باشگاه می خواهیم. با وجود این که از تمام مشکلات خبر داشتم باز هم می خواستم مربی بارسلونا شوم. حس می کردم با توجه به تیم و مشکلات اقتصادی شرایط متفاوتی داشته باشیم. می جنگم و می خواهم برنده شوم. می خواهم در این باشگاه بمانم.

 شرایط تیم

بازیکنان نیز واقع گرا هستند. به خصوص بازیکنان کهنه کار تیم. می خواهیم بهتر شویم اما واقع گرا هستیم و تغییرات در دو روز انجام نمی شود. بازیکنان نیز طرز تفکری مشابه من دارند.

مشارکت بیشتر بازیکنان جوان در تیم

از بازی دادن به یک بازیکن جوان ترسی ندارم اما قرار دادن همزمان 6 بازیکن جوان در ترکیب نیز کار درستی نیست. دانستن این که چه زمان بازی بیشتری به آنها خواهد رسید غیر ممکن است. اگر بازیکنی مثل پدری باشد، نمی توان او را بازی نداد. این مسائل به موارد فراوانی بستگی دارند. 

نتایج بد مقابل گرانادا و کادیز

بارسا می تواند در هر مسابقه ای برنده شود اما باید به خوبی دفاع کنید. باید یک بازی تهاجمی ارائه دهید و موثر بازی کنید. در بازی مقابل گرانادا و کادیز تیم برتر بودیم اما مقابل گرانادا مساوی کردیم و به کادیز باختیم. 

استفاده از 3-3-4

با سیستم های دیگر هم می توان پیروز شد. سیستم پایه ای ما 3-3-4 است اما اگر دو مهاجم و تعداد زیادی مدافع میانی در اختیار داشته باشید، باید خودتان را شرایط وفق دهید. اگر بازتر بازی کنیم. احتمال شکست خوردنمان بیشتر است. 

حضور فیکس بالده

او در بازی قبل خیلی خوب بود و با انرژی و کیفیت نشان داد. دست هم در چپ بازی کرده است و مینگزا هم تجربه بازی در این قسمت را دارد اما منطقی ترین چیز این است که یک بازیکن چپ پا را ترجیح دهم. در حال صحبت در مورد بازیکنی بسیار جوان هستیم اما از شروع مسابقه با حضور فیکس بالده ترسی ندارم. 

ریکی پویگ

او باید در بسیاری از جهت بهتر شود. در بازی قبل خودش را گرم کرد و این احتمال وجود داشت که به زمین بیاید اما مجبور شدم به خاطر مصدومیت آلبا، تغییرات دیگری اعمال کنم. او باید مثل هر بازیکن جوان دیگری تلاش کند. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد بازی تاج و تخت در استقلال؛ زمستان در راه است! گل دوم و تماشایی مهدی قائدی مقابل الشارجه (شباب الاهلی 4-3 الشارجه) تمجید تروی دینی از حرفه ای گری رونالدو: اگر او حتی مدفوع اسب بخورد، من هم می خورم! مورینیو: مایورال نیمکت نشین است چون فیفا اجازه استفاده از 12 بازیکن را نمی دهد برترین های قرن با عبدالعلی چنگیز: هزار نفر بهتر از قائدی داریم اما کسی نیست کشف شان کند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل گرانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های استقلال ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد و این موضوع به چالشی جدی برای تیم سپاهان تبدیل خواهد شد.

با توجه به هفته های حساس پایانی لیگ برتر، فشردگی مسابقات و مصدومیت های پرشماری که در هفته های پایانی گریبان بازیکنان را می‌گیرد بازی جام حذفی مقابل تیم لیگ یکی که با انگیزه های زیادی وارد می‌شوند و جنگنده ظاهر خواهند شد ریسک بزرگی برای سپاهانی خواهد بود که ستاره‌های مصدوم زیادی روی دست این تیم باقی مانده است!

سپاهان در حال حاضر با توجه به مصدومیت دانشگر دو مدافع میانی دارد که اگر آنها دچار آسیب دیدگی شوند کار سختی برای بازی با پرسپولیس خواهد داشت، پیام نیازمند برای حضور درون دروازه مقابل پرسپولیس نیاز دارد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد و بازگشت او به میادین با حضور در این مسابقه همراه با ریسک خواهد بود!

شهریار مغانلو و رضا اسدی دو بازیکن بدون جانشین سپاهان هستند که حضور آنها در این مسابقه می‌تواند آینده این تیم را به خطر بیندازد و بازی مهم با پرسپولیس را تبدیل به یک چالش بزرگ کند.

باید دید ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در این مسابقه از ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا از بازیکنان آکادمی و نفراتی که کمتر به میدان رفته‌اند در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

سپاهان 4 روز بعد از برگزاری بازی با ملاثانی که به میزبانی مسجدسلیمان برگزار می‌شود باید در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به میدان برود.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران