Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@22:14:03 GMT

نماینده مجلس: رمزارز کینگ‌مانی کلاهبرداری است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۷۳۸

نماینده مجلس: رمزارز کینگ‌مانی کلاهبرداری است

یک نماینده مجلس با اشاره به جعلی بودن رمزارز کینگ‌مانی گفت: در حال حاضر شکایات و درخواست‌های متعددی در خصوص رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضائی مطرح شده است.

گروه اقتصاد دیجیتال بازارنیوز: ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دنیای ارز دیجیتال، دنیای پرمخاطره‌ای است، گفت: بسیاری از مردم با انگیزه سرمایه‌گذاری و کسب سود یا با انگیزه حفظ ارزش دارایی‌های خود در شرایط تورمی، به سمت‌وسوی ارزهای دیجیتال سوق پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از مردم در پی ورود به بازار رمزارزها با چالش‌ها و مشکلات شدید اقتصادی مواجه شده و سرمایه خود را به دلیل عدم برخورداری از دانش کافی در این حوزه، از دست داده‌اند.

حکایت افرادی که خانه خود را فروختند تا کینگ‌مانی بخرند!

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات مربوط به خرید و فروش برخی از رمزارزهای ناشناخته و جدید اظهار داشت: مدتی قبل رمزارزی به نام کینگ‌مانی مورد استقبال برخی از مردم قرار گرفت؛ پس از گذشت زمان اندکی که این رمز ارز با قیمت‌های بالا بین مردم خرید و فروش شد و اسم آن بر سر زبان‌ها افتاد، مشکلاتی برای آن به وجود آمد و قیمت آن به طور ناگهانی سقوط کرد.

ابوترابی ادامه داد: متأسفانه در پی این اتفاق، بسیاری از مردم که خانه خود را فروخته و یا از دسترنج خود در کینگ‌مانی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اکنون به مالباختگان این رمز ارز تبدیل شده‌اند. در حال حاضر شکایات و درخواست‌های متعددی در خصوص رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضائی مطرح شده است؛ اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

پای یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای معروف در میان است

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با اشاره به انتشار اخبار ضدونقیض در خصوص پشت پرده این رمز ارز، گفت: با رصد اخبار فضای مجازی، به نظر می‌رسد یک شرکت شناخته شده که در حوزه بازاریابی شبکه فعال است پشتوانه این رمز ارز بوده و اساساً اقبال عموم مردم به کینگ‌مانی به دلیل حمایت این شرکت بوده است.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌ها و بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این رمز ارز به طور کلی جعلی است و هیچ پشتوانه‌ای ندارد و تمامی نوسانات قیمتی آن نیز ساختگی و برای خرید و فروش بیشتر بوده است.

ابوترابی با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی کلاهبرداری کینگ‌مانی را پیگیری خواهد کرد، گفت: این موضوع از دستگاه قضا در حال مطالبه است و به زودی برای مالباختگان کینگ‌مانی شفاف خواهد شد. وظیفه مجلس است که در مقابل دغدغه و مطالبات مردم پاسخ‌گو باشد و ان‌شاءالله در نهایت به همین نتیجه نیز منجر خواهد شد.

مهر/

برچسب ها: کینگ مانی ، رمزارز ، ابوترابی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000P7p

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رمزارز ابوترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند