Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، در تماس با رضایی استاندار اصفهان به وی مأموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه ای را پیگیری و نتیجه را به وزیر کشور گزارش نماید.

وزیر کشور همچنین در تماس، با خلیلیان استاندار خوزستان به وی مأموریت داد تا ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده علی لندی تا حد امکان هزینه های درمان وی از طرف استانداری تامین گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری دو خانم میان‌سال و مسن در آن خانه شد، علی لندی نوجوان ۱۵ ساله تا پیش از رسیدن نیروهای امداد رسان و آتش‌نشانی به محل، با فداکاری به دل آتش زد تا دو نفر نیازمند را نجات دهد. میزان سوختگی این نوجوان فداکار، با بیش از ۹۰ درصد، وی را راهی بیمارستان کرد.

علی لندی با بیش از ۹۰ درصد سوختگی در وضعیت نامساعدی قرار دارد و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان به بیمارستانی در اصفهان اعزام شد.

منبع: الف

کلیدواژه: وزیر کشور علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شبانکاره بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراجعه کنندگان به این مرکز، ۲ هزار و ۶۵۳ خدمت سرپایی و ۴۲۲ خدمت بستری با مدت بستری طولانی دریافت کرده‌اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه افزود: از تعداد بیمار بستری شده، ۱۸۰ نفر در بخش ICU BICU، ۶۰ نفر در بخش ترمیم و ۱۸۲ نفر در بخش حاد بستری شده‌اند.

وی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ مراجعان از خدمات جراحی، گرفت (پیوند پوست)، پانسمان نوین، ترمیم و مراقبت از زخم، ازون تراپی و پانسمان زخم دیابتیک و… بهره‌مند شده‌اند.

شبانکاره افزود: با توجه به اینکه این بیمارستان تنها بیمارستان سوانح و سوختگی در استان بوشهراست، سالانه شاهد مراجعه بیماران سوختگی با درصدهای مختلف هستیم که بطور میانگین ۷۰ درصد بیماران بستری شده درصد سوختگی ۲۰ تا ۵۰ داشته و ۳۰ درصد دیگر دچار سانحه ۵۰ تا ۱۰۰ درصد شده‌اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه گفت: به دلیل تخصصی بودن بیمارستان و ماندگاری چندین روزه و چند هفته‌ای بیمارانی که دچار سانحه سوختگی شده‌اند، همکاران ما در بخش‌های مختلف با ایثار و خوش رویی به التیام دردهای بیماران کمک می‌کنند و بعضاً شستشوی یک زخم سوختگی ساعت‌ها طول می‌کشد به طوری که پرستار ما صبح بر بالین بیمار حاضر می‌شود و وقتی کارش تمام شد عقربه ساعت بعد ظهر را نشان می‌دهد و همین صبر و حوصله و تخصص همکاران است که آنان را شایسته بهترین تقدیرها می‌کند، و من از همه آنها تشکر می‌کنم که انسانیت را به معنای واقعی نشان می‌دهند.

کد خبر 6084705

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • کمبود اتوبوس قم به اصفهان درددل مسافران شد
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • حال و روز ناخوش زیرسازی معابر در روستای مال سیدی ایذه + فیلم