Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم انلاین لرستان: شهاب حیدری افزود: دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات از اهداف مهم و با اولویت بالا برای وزارت ارتباطات است و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری و همچنین اتمام فاز دوم این طرح حدود ۳۱ درصد روستاهای دیگر نیز از مزایای این سرویس بهره‌مند شوند.
 
وی ادامه داد: در این زمینه با توجه به قرار گرفتن روستاهای با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار نیز در مسیر این پروژه‌ها، شاهد تحت پوشش قرار گرفتن تمامی این مناطق از شبکه‌های ارتباطی و همچنین اتصال به شبکه ملی اطلاعات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به توسعه ارتباطات در مناطق محروم و افزایش سطح شاخص‌های کیفی در مناطق محروم این استان اشاره کرد و افزود: در پروژه توسعه شبکه تلفن مناطق محروم، احداث ۷۵ سایت جدید ارتباطی در دستور کار قرارگرفته است که از این تعداد ۲۰ سایت به بهره‌برداری رسیده و ۵۵ سایت دیگر نیز در دست اقدام است.
 
حیدری تصریح کرد: در این زمینه از ۳ هزار و ۶۰۰ روستای این استان، ۲ هزار روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که با توجه به پوشش بیش از ۹۰ درصدی مناطق این استان از شبکه‌های ارتباطی، انتظار می‌رود آنها هم به‌صورت صددرصدی از شبکه‌های ارتباطی بهره‌مند شوند.
 
وی ادامه می دهد: هر چند این بهره مندی منوط به اتمام رسیدن پروژه‌های فیبر نوری و همچنین تکمیل، توسعه و ارتقاء سایت‌های ارتباطی طرح توسعه خدمات محروم در  تمامی نقاط استان است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اینترنت در روستاها توسعه ارتباطات مناطق محروم و اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داد در سال جاری دو پروژه آزادراهی به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز،  خیرالله خادمی در پیامی به مناسبت سال جدید  گفت: سالی که گذشت با افتتاح ۲۴۲ کیلومتر مسیر آزادراهی سال شکوفایی آزادراه های کشور محسوب می شود که با رشد حدود ۳ برابری نسبت به میانگین سالانه یکی از موفقیت های این حوزه است.

وی ادامه داد: در بخش شبکه ریلی اتصال مرکز استان سنندج به شبکه ریلی و بهره برداری از خط آهن میانه تبریز انجام شد.

به گفته وی این سال، یکی از سال های خوب در توسعه شبکه ریلی و اتصال مراکز استان ها به این خطوط محسوب می شود.

خادمی افزود: همچنین افتتاح بیش از ۷۵۰ کیلومتر راه و بزرگراه در مناطق کم برخوردار، کریدورهای ترانزیتی جنوب، غرب، شرق و ... حاصل تلاشگران این عرصه در سالی است که پشت سر نهادیم.

خادمی تاکید کرد: به طور خلاصه تمام برنامه های سال گذشته نیز بر پایه تکمیل کریدورهای ترانزیتی و اتصال به مرزهای کشور، اتصال شمال به جنوب کشور از طریق ریل، رفع گلوگاه های ترافیکی و توسعه همکاری های بین المللی انجام شد و تمرکز بر احیای مسیرهای ترانزیتی کشور با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی برآمد تمامی این برنامه ریزی ها است تا بتوانیم از این موهبت الهی به منظور توسعه همه جانبه کشور بهره بگیریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سالی که پیش رو است افتتاح دو پروژه آزادراهی، مسیرهای ریلی در برنامه کاری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل عنوان کرد: بی شک تمامی این اقدامات با هدایت و راهبری مقام عالی وزارت راه و شهرسازی جناب آقای دکتر بذرپاش و در سایه کوشش های همکاران پر تلاش و همراهان ارزشمندمان در شرکت های مهندسین مشاور، پیمانکاران و سرمایه گذاران به بار نشسته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی و تعیین نواحی اولویت دار برای توسعه فاضلاب شهر ارومیه
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • ◄ توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • راهی برای افزایش سرعت اینترنت گوشی
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟
  • راه ارتباطی برخی روستاهای لرستان مسدود شد