Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، نرگس معدنی پور با بیان این که ورزشکاران در رقابت ها با کسب مدال های خوش رنگ و رتبه سیزدهم پیامی غرورانگیز از توانایی مردان و زنان ایران زمین به جهان مخابره کردند، گفت: «تحقق کار نشدنی نکته مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره فرمودند. شما ورزشکاران پارالمپیک نشان دادید که بسیاری از کارها که در ورای تصور است قابل انجام می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخار آفرینی شما می تواند خیل عظیمی از کودکان، نوجوانان، جوانان و بانوان را به ورزش سوق دهد که این امر باعث ایجاد امید، نشاط، تحرک و پویایی خواهد شد.»

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ورزش در مفاهیم دینی در چارچوب امر به معروف تعریف می شود و همین موضوع نشان دهنده اهمیت آن در زندگی فردی و اجتماعی است. او ادامه داد: «قهرمانی در پارالمپیک مترادف با هزاران پروژه فرهنگی است و ورزشکاران با با عملکرد خود در پارالمپیک توانستند روحیه ای جدید در جامعه ایجاد کنند و خدا باوری و دین مداری را به معنی واقعی نشان دهند. در واقع مسابقات پارالمپیک عظمت روحی و توانایی ذهنی انسان هاست که به رخ کشیده می شود.»

معدنی پور در ادامه بر ضرورت ورود مدیریت شهری در شناسایی مشکلات معلولان هم اشاره و تاکید کرد: «ورزشکاران می توانند مدیران را از مشکلات واقعی کم توانان در رویارویی با شهر و بالاخص در زمینه حرکت و تردد آنها در شهر، مطلع سازند و حضور افرادی چون قهرمانانی عرصه های ورزشی می توانند مشوق بزرگی در اقناع شهروندان برای پذیرش و ایفای مسئولیت های اجتماعی شان در قبال معلولان و کم توانان شهر باشند.»

کد خبر 627653 برچسب‌ها شهرداری شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،شهردار کوهسرخ در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ریواس یکی از محصولات ویژه شهرستان کوهسرخ است، گفت: بهترین ریواس کشور در کوهسرخ تولید می‌شود.

محمد امین افزود: بر اساس آنچه در کتب آمده وجه تسمیه شهر ریوش تغییر یافته کلمه ریواس است که الف آن حذف و سین به شین تبدیل شده است «ریواس، ریوش».

وی گفت: تلاش می‌شود امسال چند جشنواره دیگر از جمله گیلاس و آلبالو و سایر محصولات را برگزار کنیم، همچنین پیگیر هستیم که جشنواره ریواس به نام کوهسرخ ثبت ملی شود.

شهردار کوهسرخ افزود: خوشبختانه امروز استقبال بسیار خوبی از این جشنواره شد به طوری که میزبان میهمانانی از شهر‌های مختلف خراسان رضوی بودیم.

وی گفت: شهرستان کوهسرخ و شهر ریوش قابلیت‌ها و پتانسیل‌های متنوعی از نظر گردشگری، صنایع‌دستی، معادن و برخی محصولات بومی و محلی دارد که باید به خوبی معرفی شوند.

امین با اشاره به اینکه هر ساله استقبال از این جشنواره بیشتر می‌شود، افزود: شهرستان کوهسرخ که از آن به عنوان بهشت گمشده خراسان رضوی نام برده می‌شود همچنان نیاز به معرفی و شناساندن به تمام نقاط کشور دارد.

وی گفت: کشاورزان کوهنورد در این جشنواره محصول ریواس و سبزی‌های بومی را از صبح زود جمع‌آوری و بدون واسطه و تازه همین امروز به دست مصرف کننده رساندند.

در حاشیه برپایی این جشنواره نمایشگاهی در چندین غرفه شامل صنایع‌دستی و انواع محصولات و غذا‌های محلی شامل ریواس و فرآورده‌های آن، سبزی‌های بومی، عرقیجات، عسل بهاره، لبنیات، انواع آش محلی، چون کوریا و رشته و انواع تافتون و کلوچه که همگی محصول و دسترنج مردمان کوهسرخ است به شرکت کنندگان و میهمانان عرضه و فروخته شد.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • برخی از داروهای HIV می توانند با آلزایمر مقابله کنند
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • برگزاری جشنواره ملی ورزشی و بازی‌های بومی محلی جام بلند همتان در تکاب
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز