Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:21:56 GMT

محموله 2هزار دام زنده قاچاق میان نیازمندان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۹۷۷

محموله 2هزار دام زنده قاچاق میان نیازمندان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر ایرج حیدری با تقدیر تلاش های شبانه روزی دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان با حمایت دستگاه قضایی در مقابله با پدیده قاچاق به ویژه قاچاق دام زنده، عنوان کرد: محموله دو هزار راسی دام زنده قاچاق که با هماهنگی و همکاری دستگاه های امنیتی و قضایی کشف شده است پس از طی فرآیند قانونی بین اقشار آسیب پذیر استان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع طی جلسه ای با حضور دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله دادستانی، اداره کل اطلاعات ، دیوان محاسبات، اداره کل اموال تملیکی، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و دستگاه های حمایتی موضوع ۲۰۰۰ راس دام کشف شده تعیین تکلیف شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد بهای دام های کشف شده با همکاری صنایع فولادی استان از جمله فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد هرمزگان و صبا فولاد و ۵۰ درصد دیگر توسط نهاد های حمایتی تامین و به حساب اداره کل اموال تملیکی استان واریز خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: هزینه کشتار دام ها و توزیع آن از سوی دستگاه های حمایتی شامل کمیته امداد و بهزیستی صورت می پذیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، افزود: همراهی و همکاری واحدهای فولادی استان در حمایت از اقشارآسیب پذیر هرمزگان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی قابل تحسین است.

به گزارش فارس، 3 روز پیش محموله بزرگ 2  هزار رأس دام (گوسفند) از یک لنج باری در محدوده آبهای کیش کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: ایرج حیدری توزیع محموله دام قاچاق نیازمندان معاون استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله دارو در زابل

  سردار دوستعلی جلیلیان  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده‌ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

 این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از ۷۲۷ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

 سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: دراین خصوص ۲ متهم دستگیر وپرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

  فرمانده انتظامی استان درپایان با بیان اینکه فروش دارو‌های غیر مجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف محموله دارو در زابل
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان