Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام شرکت گاز استان تهران، فردا دوشنبه ۲۹ شهریورماه، گاز مناطقی از استان تهران قطع خواهد شد. 

بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده توسط این شرکت، گاز مشترکان محدوده‌های «جاده وهن آباد، روبه روی روستای وهن آباد، امامزاده عین و غین» از شهرستان رباط کریم از ساعت ۱۰ صبح به مدت زمان تقریبی ۶ ساعت و گاز مشترکان محدوده‌های «روستا‌های علی آباد، باغخواص و حسین آباد دفتری» از شهرستان ورامین نیز از ساعت ۹ صبح به مدت زمان تقریبی ۷ ساعت، به علت توسعه شبکه گازرسانی قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گاز محدوده‌های «روستا‌های کوره فرنگی، زمان آباد و غنی آباد» از مشترکان بخش قطعه نو در شهرستان ری نیز، از ساعت ۸ صبح به مدت زمان تقریبی ۱۰ ساعت، به علت انجام تعمیرات و نصب شیر قطع کن در زمان وقوع زلزله، قطع خواهد بود.

شرکت گاز استان تهران در این اطلاعیه‌ها،  از ساکنان محدوده‌های مذکور درخواست کرده است تا تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است؛ پس از پایان عملیات، اقدام لازم نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان انجام خواهد شد. در ضمن، در صورت مدیریت مصرف گاز و صرفه جویی در مدت انجام این عملیات توسط مشترکان، احتمال قطع جریان گاز کاهش می‌یابد.

شایان ذکر است؛ به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز، حضور مشترکان در محل الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان محدوده‌های اعلام شده می‌توانند، با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی شرکت گاز استان تهران تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید:

علت قطعی‌های اخیر گاز در استان تهران چیست؟ / گازرسانی به صنایع سیستمی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی گاز طبیعی قطعی گاز استان تهران قطع خواهد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای یخک، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تأثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده‌های تیوان و زوباران شده است.

کد خبر 6088233

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.