Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:29:03 GMT

فریادشیران:ارتش مجازی بگذارد ریشه می‌خشکانیم!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۱۹۵

فریادشیران:ارتش مجازی بگذارد ریشه می‌خشکانیم!

ناصر فریادشیران فرد نزدیک به احمد مددی مدیرعامل مستعفی استقلال در مصاحبه‌ای با حضور خبرنگاران میدانی به سئوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش ورزش سه،فریادشیران با اشاره به اینکه اختلافی در استقلال وجود ندارد طوری حرف زد که انگار خبر خاصی از در این باشگاه نیست.این سئوال و جواب را بخوانید؛درحالیکه همه منتظرند خبر نهایی و آخر از باشگاه یا وزارتخانه بیرون بیاید اما هنوز خبری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** در حال حاضر دغدغه کادر فنی جذب مهاجم خارجی است و قبل از بازی با الهلال آقای ملکیان قول داده بود که یک مهاجم خارجی حرفه ای جذب خواهد شد اما تا کنون هیچ اقدامی نشده است. در این مورد توضیح بدهید.
شیمبا جزو لیست آقای مجیدی بود و با مدیربرنامه های او 4 جلسه برگزار شد. شیمبا هنوز هم در ایران حضور ندارد و قبول نکرد. فولادی ها مبلغ شان را بالا بردند و حضور شیمبا در استقلال منتفی شد.

 

** قرار بود آقای مظلومی گزارشی در مورد اتفاقاتی که در دوبی رخ داد به مدیرعامل ارائه دهد. این گزارش ارائه شد؟
من بی اطلاع هستم.

 

** یکسری صحبت های حاشیه ای در دوبی شد. آیا این موضوعات را تایید می کنید؟
اطلاع ندارم!

 

** در مورد صحبت های آقای مددی در شبکه 5 فرشید اسماعیلی واکنش نشان داد و یکسری چت منتشر شد. آقای مجیدی هم اعلام کردند که به زودی مصاحبه می کنند. بعد از این اتفاقات آقای مددی با آقای مجیدی صبحتی داشتند و آیا سرمربی تیم به کار خود ادامه خواهد داد؟

آقای مددی و اعضای هیئت مدیره ریشه بازیکن سالاری را می خشکانند اما ارتش مجازی نمی گذارد. خدمات و رزومه آقای مددی در این مدت باید دیده شود. شما فراموش نکنید که پنجره نقل و انتقالاتی بسته است و باید پول تزریق شود. حرفه ای سازی باید انجام می شد تا بتوانیم بازیکنان را جذب کنیم. خیلی اتفاقات خوبی رخ داد. طلب آقای شفر، دیاباته، میلیچ و جباروف پرداخت شد. در همین چند روز اخیر آقای نامجو مطلق، حاجیلو، تبریزی، جباری، حیدری و چند بازیکن و مربی دیگر که از سال های قبل طلب داشتند، با آنها تسویه حساب شد. آقای جباری یا حیدری کجا بودند و چه سالی بازی کردند؟ یکی از اتفاقات خوب باشگاه جذب اسپانسر قبلی بود. با سالی 80 میلیارد خیلی از مشکلات باشگاه حل شد. آقای میری 105 میلیارد به باشگاه تزریق کرده و بنده از طرف هیئت مدیره و مدیرعامل از ایشان تشکر می کنم. هم اسپانسر و هم فروش قایدی خیلی از مشکلات مان را برطرف کرده است. بزرگترین بدهی که داریم به آقای استراماچونی است که برایش وکیل گرفتیم و کارهایش در حال انجام است. سعی ما این است که مبلغ اصلی را بدهیم ولی آنها شکایت کرده اند و وکلای ما دارند اقدامات لازم را انجام می دهند.

 

ادامه دارد...

استقلال تهران ناصر فریاد‌شیران (مدیر آکادمی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی آقای مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی ریشه بالا رفتن سن ازدواج را پیدا کرد

احمد علم الهدی اظهار داشت: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت نرسند، ازدواج نمی‌کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی علم الهدی، او گفت: پیوست فرهنگی در خدمات شهری به معنای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است و نبود آن مهم‌ترین علت نارضایتی در خدمات شهری به شمار می‌رود.

وی روز پنجشنبه در دیدار با شهرداران کلانشهر‌های کشور افزود: وقتی بنا باشد شهر مدیریت شود، اگر مسائل فرهنگی زیر سؤال برود و مورد توجه نباشد، اداره شهر در سایر شئون هم فایده‌ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در حقیقت مقدمه اداره فرهنگی شهر به این است که مردم خادمانشان را بشناسند و به این خدمات احترام بگذارند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: در هر شهر از ایران اسلامی، مردم به قدری که از خدمات شهرداری‌ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهر‌ها گفت: در این کشور، چالش‌های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن‌ها در عرصه فرهنگ است.

علم الهدی اضافه کرد: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت نرسند، ازدواج نمی‌کنند.

به گفته وی، اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می‌تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه‌ها وظایفی برعهده دارد.

امام جمعه مشهد گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که عشق زیارت امام رضا (ع) را در دل دارند و به این شهر می‌آیند، اما توان مالی برای اقامت چندروزه در یک منزلگاه اعم از هتل، مهمانسرا یا مسافرخانه را ندارند.

علم الهدی تصریح کرد: تأکید ما به شهرداری مشهد متمرکز بر ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است تا به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نمانند.

دیگر خبرها

  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد
  • چین: اسرائیل باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • چین: تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • علم الهدی ریشه بالا رفتن سن ازدواج را پیدا کرد
  • فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد
  • علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟