Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، علی دیانتی رئیس راهداری کهگیلویه در حاشیه بازدید از روکش آسفالت محور قلعه رئیسی به دیشموک عنوان کرد: به دلیل وضعیت نامناسب محور قلعه رئیسی به دیشموک و با پیگیری نماینده شهرستان های کهگیلویه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل و فرماندار کهگیلویه 5کیلومتر از این مسیر در روزهای گذشته روکش آسفالت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روکش آسفالت از خروجی قلعه رئیسی آغاز شد و تا دو راهی روستای دارگنجی ادامه دارد تصریح کرد: 5کیلومتر ابتدایی این مسیر توسط یک پیمانکار و با اعتباری بالغ بر 4میلیارد تومان صورت گرفت.

رئیس راهداری و حمل و نقل کهگیلویه خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته هم پیمانکار جدید برای روکش آسفالت 4کیلومتر از این مسیر انتخاب شد و تا روزهای آینده آغاز بکار خواهد کرد و اعتبار این مقدار هم 3میلیارد تومان اعلام شد که سرجمع قریب به 7میلیارد تومان برای روکش آسفالت 9کیلومتر مصوب شد که در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مسیر دم عباس به زیرنا هم برای کمک به مردم قلعه رئیسی و دیشموک برای اتصال محور پاتاوه به دهدشت در حال کار است بیان کرد: این مسیر برای کمک به مردم قلعه ریسی و دیشموک برای اتصال به مسیر پاتاوه به دهدشت شروع بکار شده و طول این مسیر 7کیلومتر با اعتباری بالغ بر 7میلیارد تومان است که امیدواریم با سرعت کار هر چه سریع تر به پایان برسد.

دیانتی در خصوص محورهای روستایی هم با بیان اینکه در آینده نزدیک خبرهای خوشی داریم تصریح کرد: با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته در روزهای آینده محور روستایی دارگنجی، گندم کار و برفکوه به پیمانکار واگذار می شود و همچنین مسیر روستایی سیلم هم در روزهای آینده به پیمانکار واگذار می شود.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی حمل و نقل روکش کهگیلویه قلعه رئیسی روکش آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، علی اصغر عطوفی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

عطوفی افزود: از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین های شمالی و جنوبی لکه گیری اساسی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر تاکستان نیز در لاین های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر خرمدره اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود و در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه گیری جزئی محورهای آزادراه، جاده های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره