Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@13:45:45 GMT

عملیات کربلای ۴ دفاع مقدس در اردبیل شبیه‌سازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۴۷۱

عملیات کربلای ۴ دفاع مقدس در اردبیل شبیه‌سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق میرزانژاد عصر امروز در جلسه مسؤولان کمیته‌های هیأت نجات‌غریق و غواصی استان اردبیل اظهار کرد: طی هفته گرامیداشت دفاع مقدس، عملیات کربلای ۴ در اردبیل شبیه‌سازی می‌شود.

وی افزود: شبیه‌سازی این عملیات دوران دفاع مقدس با محوریت یادواره شهدای غواص انجام خواهد شد.

رئیس هیأت نجات‌غریق و غواصی استان اردبیل ادامه داد: شبیه‌سازی عملیات کربلای ۴ با حضور غواصان و ناجیان غریق هیأت استان در منطقه شورابیل و محل نمایشگاه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزانژاد بیان کرد: این برنامه همه ساله در هفته گرامیداشت دفاع مقدس و با هماهنگی فرمانده نمایشگاه رزمی و فرهنگی جنگ نامنظم در استان اردبیل، برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس هفته دفاع مقدس عملیات کربلای ۴ شبیه سازی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد

خبرگزاری مرکزی کره بامداد سه‌شنبه نوشت که کره شمالی دوشنبه سیستم سراسری مدیریت هسته‌ای موسوم به «ماشه هسته‌ای» را آزمایش کرد که در این رزمایش نیرو‌های توپخانه نیز به نشانه تقویت قابلیت‌های اتمی و اعتراض به رزمایش‌های مشترک آمریکا و کره جنوبی حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، رهبر کره شمالی بر رزمایش‌های شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای نظارت و آنها را هدایت کرد.

نیرو‌های کره شمالی در این رزمایش‌ها آرایش ضدحمله هسته‌ای را تمرین کرده و کلاهک‌های هسته‌ای مشقی را شلیک کردند تا در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای آمادگی داشته باشند.

کره شمالی شهریور ماه گذشته یک رزمایش حمله هسته‌ای تاکتیکی برگزار و در آن حمله به مراکز فرماندهی و پایگاه‌های هوایی کره جنوبی را شبیه‌سازی کرد. این اقدام «هشداری» به آمریکا پس از استقرار بمب‌افکن‌های راهبردی این کشور در منطقه بود.

کره شمالی سال گذشته در مراسمی با حضور کیم جونگ اون از یک زیردریایی تاکتیکی هسته‌ای جدید رونمایی کرد. خبرگزاری رسمی کره شمالی نوشت: این اولین زیردریایی کره شمالی است که قابلیت حمل تسلیحات تاکتیکی هسته‌ای را دارد و برای آزمایش‌های دریایی آماده است.

رهبر کره شمالی اخیرا تاکید کرد که اوضاع بی‌ثبات ژئوپولیتیک ایجاب می‌کند که اکنون بیش از هر زمانی برای جنگ آماده بود.

وی در بازدید از «دانشگاه و نظامی کیم جونگ ایل» گفت، اگر دشمن به تقابل نظامی با پیونگ یانگ روی بیاورد، کره شمالی با استفاده از همه ابزار‌ها و بدون تعلل ضربه‌ای مرگبار به دشمن وارد خواهد کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس