Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شماری از زنان مدافع حقوق زنان در کابل در مقابل وزارت امور زنان که به "وزارت ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر" تغییر یافته است، برای احقاق حقوق خود تجمع کردند.

شبکه تلویزیونی طلوع نیوز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: "شماری از فعالان مدنی و مدافعان حقوق زنان امروز در واکنش به بسته شدن وزارت امور زنان در برابر ساختمان این وزارتخانه که اکنون به وزارت امر به معروف و نهی از منکر تبدیل شده اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان خواهان حق کار و حق آموزش برای زنان و حفظ دستاوردهای زنها هستند."

به نقل از اسپوتنیک، پیشتر منابع خبری افغانستان اعلام کردند، طالبان وزارت امور زنان در افغانستان را به وزارت امر به معروف و نهی از منکر (وزارت دعوت، ارشاد، امر به معروف و نهی از منکر) تغییر داد.

 

پربیننده ترین لباس نامتعارف ولیعهد عربستان! مردم آثار عضویت دائم در سازمان شانگهای را در برنامه اقتصادی دولت سیزدهم می بینند تحریم های جدید آمریکا ضد حزب الله و ایران برترین تصاویر خبری هفته گذشته حمله پهپادهای پاکستانی به پنجشیر ساختگی بود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کابل امر به معروف و نهی از منکر امور زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل

رسانه‌ها از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه ییل آمریکا خبر دادند؛ امری که خبرگزاری آمریکایی آکسیوس آن را تازه‌ترین نشانه سرکوب دانشگاه‌ها علیه تظاهرکنندگان حامی فلسطین دانست.

بیش از ۲۵۰ دانشجوی این دانشگاه از روز جمعه قرار برگزاری تجمع در محوطه دانشگاه و برپایی چادر را گذاشته بودند و مسئولان دانشگاه هم اعلام کرده بودند که با این کار مخالفت خواهند کرد.

به گزارش آکسیوس، پلیس آمریکا از ساعات اولیه صبح امروز راه‌های منتهی به محوطه دانشگاه را مسدود کرد و از ورود دانشجویان به محل برگزاری تجمع جلوگیری کرد. به اعلام پلیس دانشگاه، ۴۵ تا ۴۵ دانشجو به دلیل عبور از موانع تعبیه‌شده و ورد به محوطه تجمع، بازداشت شدند.

حاضرات در این تظاهرات فریاد زدند که «خون اعراب بی‌ارزش نیست و ما صدای شهدا خواهیم بود.»

گزارش‌های منتشرشده در شبکه‌های مجازی نشان از آن دارد که با وجود مداخله پلیس و بازداشت چندین دانشجو، دانشجویان حامی فلسطین در بخش دیگری از محوطه دانشگاه چادر زده و تجمع اعتراضی خود را ادامه دادند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • فیلم| طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی
  • طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی | ویدئو
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • نقض حقوق زنان در افغانستان نادرست و بی‌اساس است
  • آیا امر به معروف و نهی از منکر، توهین به کرامت طرف مقابل است و یا سوق دادن او به مرتبه‌ای بالاتر از کرامت انسانی؟