Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@23:04:41 GMT

پیمان جبلی گزینه اول ریاست رسانه ملی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۶۹۲

پیمان جبلی گزینه اول ریاست رسانه ملی

جبلی از جمله مدیران با سابقه رسانه ملی است که با مدرک مرتبط در حوزه رسانه، سال‌ها تجربه حضور در معاونت سیاسی و بخش‌های خبری را دارد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار برخی گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی درباره تغییر رئیس رسانه ملی، مطلع شدیم که «پیمان جبلی» معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گزینه اول ریاست این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان جبلی متولد سال ۱۳۴۵ در محله شمیران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و تبلیغ از دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در سال ۱۳۷۲ بوده و در سال ۱۳۸۳ مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات خود را از همین دانشگاه دریافت کرده است.

جبلی از جمله مدیران با سابقه رسانه ملی است که با مدرک مرتبط در حوزه رسانه، سال‌ها تجربه حضور در معاونت سیاسی و بخش‌های خبری را دارد.

او پیش از جایگاه فعلی یعنی معاونت برون‌مرزی صداوسیما، عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما، معاون سیاسی (خبر) صداوسیما، دبیر اخبار خارجی بخش شامگاهی رادیو، دبیر اخبار خارجی و داخلی اخبار تلویزیون، سردبیر اخبار سراسری شبکه ۲ سیما، مدیرکل اخبار داخلی واحد مرکزی خبر، مدیرکل اخبار شبکه العالم، مدیر دفتر شبکه العالم در بیروت، معاون رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمان تصدی سعید جلیلی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس بوده است.

دانش کلاسیک، تجربه عملی و طی کردن سطوح مختلف مدیریتی در صداوسیما از جمله ویژگی‌های مثبت پیمان جبلی در حوزه مدیریت رسانه است که می‌تواند در ارتقای سطح کیفی و حرفه‌ای این رسانه در تراز نظام جمهوری اسلامی موثر واقع شود.

انتظار می‌رود حضور او در رأس هرم مدیریتی رسانه ملی موجب ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف سازمان به ویژه بخش‌های خبری شده و انتظارات افکار عمومی را برآورده سازد.

منبع: نور نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران شورای عالی امنیت ملی سعید جلیلی دانشگاه امام صادق علیه السلام پیمان جبلی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم

پیمان جبلی درباره اقدامات تحولی در سازمان صداوسیما بعد از برگزاری انتخابات گفت: «در مورد اقدامات تحولی بعد از انتخابات، یک تجربه موفقی را رسانه ملی در انتخابات مجلس دوازدهم داشت و آن هم، بالا بردن میزان تعامل با مخاطبان در برنامه‌ها بود که یکی از برنامه‌های موفق ما را در شبکه ۳ ملاحظه کردید.»

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان صداوسیما ادامه داد: نکته دوم فراهم کردن امکان و زمینه تضارب افکار و تبادل دیدگاه‌های مختلف و جریان‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است که باز هم در برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما مشاهده شد.

وی با بیان این‌که قصد ما این است این برنامه‌ها ادامه پیدا کند؛ یعنی فضای تبادل و تضارب افکار ادامه پیدا خواهد کرد، خاطرنشان کرد: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که در صداوسیما دیدیم، ان‌شاءالله تقویت خواهد شد.

جبلی درباره این‌که آیا در سال جدید این امکان فراهم خواهد شد تا کسانی که در گذشته با این سازمان همکاری داشته‌اند بازگردند، گفت: بار‌ها گفته‌ام، ما در این دوره از هر کدام از اعضای جامعه بزرگ هنری، فیلم و سریال در کشور که علاقمند به ایفای وظیفه خودشان در قالب همکاری با صداوسیما باشند استقبال می‌کنیم و فکر می‌کنم شما مصادیق این عرض بنده را مشاهده می‌کنید.

وی در مورد برنامه‌هایی که روی آنتن وجود دارد، اظهار داشت: برنامه‌های که در قالب نمایشی و تلویزیونی وجود دارد نشان می‌دهد که ما عملاً میدان همکاری با چهره‌ها و هنرمندان را هیچ نبسته‌ایم و این عرصه برای هنرمندان و آفرینندگان پیام و محتوا وجود دارد که از ظرفیت صداوسیما برای خدمت به مردم استفاده کنند.

رئیس سازمان صداوسیما درخصوص ساخت سریال الف ویژه در سال ۱۴۰۳ گفت: دو سریال الف ویژه «سریال حضرت موسی و حضرت سلمان» طبق برنامه ریزی به صورت منظم پیش می‌رود، سریال‌های دیگر را هم ان‌شاءالله در دستور کار خواهیم داشت که البته با استفاده از فناوری‌های جدید بتوانیم با هزینه کمتر و سرعت بیشتر تولید کنیم. عجالتا ما تا پایان سال ۱۴۰۳ جدول پخش سریال‌مان پر شده است یعنی کاملا دست‌مان پر است و هم اکنون ۱۸ سریال جلوی دوربین و حدود ۴۰ فیلمنامه در مرحله پیش تولید است به همین ترتیب این چرخه وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • در صورت پاسخ رژیم صهیونیستی، خروج از پیمان NPT را در دستور کار مجلس قرار می‌دهیم