Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:12:51 GMT

مجللی در کانوی ۵۰۰۰ متر قهرمانی جهان هفتم شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۶۹۸

مجللی در کانوی ۵۰۰۰ متر قهرمانی جهان هفتم شد

ملی پوش قایقرانی ایران در کانوی ۵۰۰۰ متر در رده هفتم قهرمانی جهان قرار گرفت.

 به گزارش ایسنا، مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی جهان با برگزاری مسابقه کانوی ۵۰۰۰ متر به پایان رسید و نماینده ایران در این ماده هفتم جهان شد.

عادل مجللی در کانوی ۵۰۰۰متر با ۱۰ قایقران دیگر به رقابت پرداخت و در پایان با زمان ۲۴ دقیقه  و ۱۲ ثانیه و ۵۱ صدم ثانیه هفتم جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایق های مجارستان، آلمان و روسیه به ترتیب اول تا سوم شدند.

به این ترتیب پرونده مسابقات قهرمانی جهان در دانمارک بسته شد. پیش از این محمد نبی رضایی در کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر، دوازدهم  و عادل مجللی در کانوی یک نفره ۵۰۰ متر هشتم جهان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قايقراني فدراسیون قایقرانی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.   روز گذشته و در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند و فینالیست شدند.   در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر نجمه خدمتی در رده پنجم ایستاد و شرمینه چهل امیرانی نیز هفتم شد. پیش از این در تفنگ ۱۰ متر ایران توسط شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا برنزی شد
  • الناز شفیعیان در آستانه المپیکی شدن؛ نماینده ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم