Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:36:59 GMT

کشف ۱۰ تن آرد قاچاق در ملکان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۷۱۱

کشف ۱۰ تن آرد قاچاق در ملکان

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی ملکان از کشف ۱۰ تن آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق ماموران فرماندهی انتظامی شهر لیلان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون مذکور موفق به کشف ۲۵۰ کیسه ۴۰ کیلویی معادل ۱۰ هزار کیلوگرم آرد قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در پایان ضمن بیان این که ارزش ریالی آرد کشف شده بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال است، افزود: در همین رابطه یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای قاچاق در دهلران