Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@19:20:06 GMT

انتقاد تند نماینده مجلس از لباس تیم ملی فوتبال زنان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۹۸۳

انتقاد تند نماینده مجلس از لباس تیم ملی فوتبال زنان

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که لباس تیم ملی فوتبال زنان با استقبال زیادی در داخل کشور مواجه شده است اما گویا این لباس مورد پسند جریان اصولگرا نبوده و به تندی از طراحی این لباس انتقاد کرده‌اند.

مجید نصیرایی در مورد لباس‌های طراحی شده برای تیم ملی فوتبال بانوان به خبرگزاری فارس گفته است: حتماً مجلس به این موضوع ورود می‌کند و وزارت ورزش به عنوان متولی باید پاسخگو باشد و ما هم سؤال خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران ما در عرصه‌های بین‌المللی به نحوی نمادی از ظرفیت‌ها و استعدادهای جامعه ایرانی هستند و حتما باید مسئولین باید نسبت به نوع پوشش آنها توجه داشته باشند. هر کسی از جامعه ایرانی که در عرصه‌های بین‌المللی حالا در هر حوزه‌ای شرکت می‌کند، نماینده ایران است باید نشان‌دهنده فرهنگ‌ها و اصالت‌های ایرانی ـ اسلامی باشد.

نماینده فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمی‌شود نماینده‌ای از ایران به صورت رسمی در یک عرصه بین‌المللی شرکت کند و پوشش‌ آن هر طور که دوست داشت، باشد. حالا اگر شخصی باشد، چندان مورد بحث نیست اما وقتی این حضور رسمی می‌شود، حتما باید منعکس‌کننده فرهنگ ما باشد. طبیعی است که هم پوشش و هم رفتار او مهم است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: کسی که نماینده کشورمان است، نمی‌تواند به نوع پوششش بی‌تفاوت باشد و حتما محل سؤال و اعتراض است که چرا مسئولین ما به این نوع پوشش و طراحی لباس بی‌تفاوت هستند. باید این موضوعات بررسی شود.

نصیرایی عنوان کرد:‌ قطعا اگر امروز ایران اسلامی ما توانسته در دنیا قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند، ریشه و اساس آن فرهنگ، ایمان و تدین است. اگر این‌ها نبود، به اینجا نمی‌رسیدیم. به هر حال نباید این موضوع را کم اهمیت جلوه داد و طوری رفتار کرد که خدایی ناکرده دهن‌کجی به فرهنگ ایرانی- اسلامی باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه نباید اینطور باشد که بگوییم مردم هزار و یک مشکل دارند و چرا به این موضوع پرداخته می‌شود، گفت: ما به هر موضوعی در زمان خود رسیدگی می‌کنیم، اما همین بی‌توجهی‌ها باعث شده که پوشش‌هایی در جامعه ببینیم که با فرهنگ ایرانی هم متضاد است؛ چه برسد به اسلامی.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مجید نصیرایی تیم ملی فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان بین دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده و یک بخش در دست کمونیست و یک بخش در دست لیبرالیسم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در چنین شرایطی هیچ پایگاهی برای اسلام و حق و انصاف وجود نداشت اما خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی این ابرقدرت‌ها را غافلگیر کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلابی نیز تمام قدرت‌ها جلوی ما ایستادند و به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز داشتند، گفت: اتفاقاتی چون حادثه طبس و شکست نظامی آمریکا نمونه‌ای از حمایت‌های الهی از ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر دولتی که بر سرکار آمد سیاست‌های خود را در حوزه فرهنگ چه عفاف و حجاب و چه تکریم زبان فارسی اجرا کرد، ادامه داد: این موضوع آسیب‌هایی را وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم همواره از ما عدالت را می‌خواهند، یادآور شد: همه ما باید در راستای اجرای قانون اساسی و عدالت و فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداریم و از فرصت دولت سیزدهم نیز در این زمینه بیشترین استفاده را داشته باشیم.

عبادی ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب همه دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مسئولیت تنها بر عهده یک نهاد نگذاریم.

وی با بیان اینکه در کنار عمل به قوانین باید با جوانان و نوجوانان خود صحبت بکنیم، گفت: جوانان و جوانان ما گوش شنوا دارند.

نماینده ولی فقیه در زمینه اتفاقات ۶ ماه گذشته در غزه اظهار کرد: لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست و تاریخ استعمار و استکبار پر از جنایت و آدم کشی است.

عبادی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی دروغ‌ها و جنایت‌های خود را توجیه می‌کند، یادآور شد: اما امروزه مردم همه کشورهای جهان هشیار شده‌اند و در سراسر جهان از قشرهای مختلف برای نجات بشریت فریاد می‌زنند.

کد خبر 6088452

دیگر خبرها

  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟