Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ "قدرت الله ولدی" عصر یکشنبه در نشست بررسی اعتبارات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر افزود: با گذشت ۶ ماه از سال ۸۰ درصد از بودجه این شهرستان با رقمی حدود ۱۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافت و ۲۰ درصد باقیمانده تا پایان جذب خواهد شد که این حجم از تخصیص‌ها در نیمه نخست سال بی‌سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اعتبار برای اجرای طرح‌های راه، نگهداری راه‌های فرعی، راه‌های روستایی و شریانی درجه ۲ و تعمیر و تجهیز ماشین‌آلات و دیگر موارد درخواستی در حوزه راه اختصاص یافت،گفت: در حوزه راه چند پروژه مهم برای ما دارای اولویت است که باید در مدت زمان مشخص اجرایی شود.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: احداث زیرگذر حاجی‌آباد به دلیل قرار گرفتن شهرک صنعتی مبلمان و توسعه ۲۰ هکتاری در این مسیر در اولویت اجرا قرار دارد که یک میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است.

ولدی تاکید کرد: آسفالت محور شوشاب تا کوسج‌خلیل به دلیل قرار گرفتن پروژه‌های بزرگی همچون نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، دامداری۶ هزار راسی و وجود شهرک شوشاب، انبار نفت، زندان ملایر و چند روستای در مسیر در اولویت قرار دارد که در این راستا امسال هشت میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص داده شد.

وی یادآور شد: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح در این منطقه در دست اجرا است که باید هر چه سریعتر محور شوشاب زیرسازی و آسفالت شود.

عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی اواخر مهر آغاز می‌شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی که دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی شده بود، در دیدار اخیر با وزیر نیرو و قول مساعد وی، اواخر مهر امسال آغاز می‌شود.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" اظهار داشت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی این پروژه عظیم در حوزه برق و انرژی که با پیگیری‌های فرماندار ملایر مجوزهای آن اخذ شد، آسفالت محور شوشاب باید سریعتر اجرایی شود.

وی با بیان اینکه گاوداری ۶ هزار راسی شرکت شستا نیز با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این منطقه در دست اجرا است، افزود: با آسفالت محور شوشاب بدون شک شهرک صنعتی شوشاب و این محور احیا خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین اجرای زیرگذر حاجی‌آباد را با توجه به تردد خریداران و گردشگران مبلمان منبت در شهرک صنعتی ملایر ضروری خواند و بیان کرد: این در حالیست که با توجه به توسعه ۲۰ هکتاری شهرک صنعتی مبلمان، در آینده حجم تردد توریست، خریداران و سرمایه‌گذاران در مسیر این شهرک افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز بیان کرد: هر اندازه اعتبارات بیشتری از محل استانی به این حوزه اختصاص یابد، سازمان به همان میزان اعتبار بیشتری را اختصاص می‌دهد.

"صفر صادقی‌راد" با بیان اینکه بیشترین اقدامات ما در حوزه راه روستایی است، خواستار اختصاص اعتبارات بیشتری در این حوزه شد و افزود: در حال حاضر در حوزه راه‌های فرعی و روستایی و خط‌کشی محورها به ویژه راه‌های روستایی مشکل داریم که باید با اختصاص اعتبار مورد نیاز در اولویت قرار گیرند.

وی یادآور شد: به همت اداره راهداری این شهرستان، ۲۵ نقطه حادثه‌خیز با اولویت راه‌های شریانی در این شهرستان اصلاح شد.

به گزارش ایرنا؛ در پایان این نشست از محور شوشاب و روند اصلاح و آسفالت این محور بازدید شد.

شهرستان ملایر دارای حدود یک‌هزار کیلومتر راه است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیروگاه حرارتی همدان افتتاح طرح ملایر اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیروگاه حرارتی همدان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیروگاه حرارتی همدان افتتاح طرح ملایر اعتبارات حمل و نقل جاده ای میلیارد تومان حوزه راه شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح

تین نیوز

رسانه مجازی دهگلان از قتل یک راننده کامیون اهل این شهر در منطقه بزمان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز، این رسانه در توضیح قتل زنده یاد فرودین ویسی راننده دهگلانی نوشته که او توسط اشرار منطقه بزمان ایرانشهر و با شلیک اسلحه به قتل رسیده است.

بر اساس این گزارش، قتل فردین ویسی 6 روز قبل در جاده ایرانشهر رخ داده و طی آن اشرار و راهزنان جاده ای که جهت زورگیری، کامیون این راننده جوان دهگلانی را متوقف کرده بودند، وی را با سلاح گرم به قتل رساندند. 

شهرستان دهگلان یکی از شهرستان‌ های استان کردستان ایران به مرکزیت شهر دهگلان است که بخش مرکزی و غربی دشت لیلاخ را در بر می‌ گیرد.

بزرگترین شهرک صنعتی استان کردستان با نام شهرک صنعتی دهگلان، در این شهرستان و در کیلومتر ۱۵ جاده سنندج واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح