Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@14:55:14 GMT

پیروزی عجیب یونایتد مقابل وستهام

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۳۵۵

پیروزی عجیب یونایتد مقابل وستهام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منچستریونایتد که اواسط هفته گذشته و در شبی عجیب در لیگ قهرمانان مغلوب یانگ بویز شده بود، امروز در لیگ برتر به دنبال از سر گرفتن روند خوب خود برای رسیدن به صدر جدول بود.

اما بر خلاف انتظار دروازه داوید دخیا خیلی زود باز شد و در اواسط نیمه نخست این کریستیانو رونالدو بود که با جایگیری دقیق خود موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نیمه دوم حملات یونایتد ثمری نداشت و به نظر می رسید بازی با نتیجه ۱-۱ رو به پایان است، در دقایق پایانی اتفاقاتی عجیب و مهیج روی دروازه هر دو تیم رخ داد.

در دقیقه ۸۹ بود که جسی لینگارد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد با ضربه ای فنی از سمت چپ موفق به باز کردن دروازه وستهام شده و گل پیروزی بخش شیاطین سرخ را به ثمر رساند. جسی لینگارد که فصل گذشته روزهای درخشانی را در ترکیب وستهام سپری کرده بود، به احترام تیم سابق خود خوشحالی نکرده و تنها در آغوش کریستیانو رونالدو آرام گرفت.

جسی لینگارد در دیدار هفته گذشته یونایتد مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان در دقایق پایانی با پاس اشتباه خود عامل اصلی شکست تیمش لقب گرفت و حالا آن اشتباه را در لیگ برتر جبران کرد.

اما این پایان کار نبود و لحظاتی بعد خطای هند لوک شاو در سمت راست محوطه جریمه یونایتد باعث شد یک ضربه پنالتی به ضرر این تیم اعلام شود و نوبل که به تازگی توسط دیوید مویس وارد ترکیب وستهام شده بود با تصمیمی عجیب پشت این ضربه حساس قرار گرفت.

اما ضربه محکم او به سمت چپ را داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی و باتجربه با واکنشی فوق العاده مهار کرد تا در نهایت یونایتد در این دیدار حساس و در استادیوم لندن به برتری ۱-۲ دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: قوچان نژاد از فوتبال خداحافظی کرد؟

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب منچستریونایتد و کاونتری در ‏نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس با اتفاق‌هایی عجیب و غریب همراه ‏بود. ‏

یونایتد تا دقیقه 58 سه بار دروازه حریفش که در چمپیونشیپ ‏حضور دارد را باز کرد ولی از دقیقه 70 تا 90+5 سه بار دروازه‌اش را باز ‏شده دید تا بازی به دو وقت اضافه کشیده شود. ‏

در پایان وقتهای اضافه و در دقیقه 120+1 حاجی رایت دروازه یونایتد را ‏باز کرد و هواداران این تیم در استادیوم ومبلی همه امیدشان را از ‏دست داده و باخت تیم‌شان را قبول کردند. گروهی از هواداران یونایتد ‏در اوج ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند تا زمانی که اطراف ورزشگاه هنوز ‏شلوغ نشده خودشان را به ایستگاه‌های مترو و قطار برسانند. ‏

اما گلی که حاجی رایت به ثمر رسانده بود توسط وی‌ای‌آر مردود شد و ‏این عده از هواداران یونایتد که تلفن‌های همراه‌شان را نگاه می‌کردند ‏ناگهان متوجه شدند که کار به ضربات پنالتی کشیده شده است. ‏

صدها هوادار یونایتد که بیرون از استادیوم بودند ناگهان برگشته و با ‏حداکثر سرعت به سمت ورودی ومبلی دویدند تا بتوانند ضربات ‏پنالتی را تماشا کنند. تصاویری که از این برگشت و دویدن‌های ‏یونایتدها توسط دوربین‌های مداربسته بیرون ورزشگاه ضبط شده ‏امروز سر و صدا کرده است. ‏

هواداران دیگر تیم‌ها با اشاره به ترک استادیوم توسط یونایتدها و ‏برگشت ناگهانی آنها در حال تمسخر شیاطین سرخ و هوادارانش ‏هستند. ‏

دیگر خبرها

  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!