Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران از سد اردن گذشت.

تیم ملی هندبال بانوان ایران برای نخستین بار سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، تیم ملی هندبال بانوان ایران با شکست تیم ملی اردن سهمیه رقابت‌های جهانی اسپانیا را به دست آورد. اتفاقی که برای نخستین بار در تاریخ هندبال بانوان ایران رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مسابقه حساسی که عصر امروز از ساعت 18:30 دقیقه برگزار شد، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در یک رقابت تماشایی برابر اردن، میزبان رقابت‌های هندبال قهرمانی بانوان آسیا، قرار گرفت و توانست در یک بازی نزدیک و پابه پا پیروز میدان شود. 

ملی پوشان کشورمان در این بازی در نیمه اول 12- 15 پیروز شدند اما اردن در نیمه دوم توانست اختلاف امتیازی خود را کاهش دهد و به یک قدمی امتیاز با ایران برسد اما بانوان هندبالیست کشورمان پس از این دقایقی توانستند با قدرت اختلاف امتیازی خود را بیشتر کنند و در نهایت با نتیجه 28 بر 22 پیروز این مسابقه حساس و تماشایی شوند. 

لازم به ذکر است قبل از این مسابقه سه دیدار برگزار شد که سوریه 13- 47 فلسطین را در هم کوبید، سنگاپور 16- 33 از ازبکستان شکست خورد و ژاپن 5- 52 کویت را از پیش رو برداشت. 

از دقایقی دیگر نیز در آخرین مسابقه امروز کره جنوبی و هنگ کنگ به میدان می‌روند. 

تیم‌ها فردا استراحت می‌کنند و آخرین مسابقات مرحله مقدماتی سه شنبه برگزار می‌شود. تیم ملی کشورمان روز سه شنبه برابر سوریه قرار می‌گیرد.

با توجه به سه پیروزی که تیم ایران در این مسابقات تاکنون کسب کرده صعود ایران به دور نیمه‌نهایی مسجل شده است و ایران برای نخستین بار توانست سهمیه مسابقات جهانی را از آن خود کند.

 هجدهمین رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا تا سوم مهر به میزبانی اردن برگزار می‌شود. 5 تیم برتر این رقابت ها سهمیه حضور در رقابت های جهانی را کسب می کنند. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد مهدی قائدی به نام استقلال، به کام شباب الاهلی! وزارت ورزش نام مصطفی آجورلو را برای مدیرعاملی استقلال تایید کرد تمجید تروی دینی از حرفه ای گری رونالدو: اگر او حتی مدفوع اسب بخورد، من هم می خورم! بارسلونای 2022؛ اولمو هدف، پوگبا فرصت و هالند رویا برترین های قرن با عبدالعلی چنگیز: هزار نفر بهتر از قائدی داریم اما کسی نیست کشف شان کند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هندبال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه 8 با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه 10 گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی 2 بر یک راهی رختکن شوند.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است، نه حذف ژاپن

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه 26 برای قهرمان 12 دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه 24 باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه 36 برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه 37 نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

تیم ملی ایران از ساعت 17:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از 17:30 امروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • تاریخ‌سازی الفتی با کسب سهمیه ژیمناستیک المپیک پاریس
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران