Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:56:54 GMT

افزایش تیراژ تولید موتورهای کم مصرف ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۴۴۸

افزایش تیراژ تولید موتورهای کم مصرف ایران خودرو

اخبار شرکتها؛ ایکوپرس- شاهین صدری، تولید موتورهای احتراق داخلی مورد نیاز گروه صنعتی ایران خودرو را از جمله وظایف اصلی معاونت تولید قطعات و مجموعه‌ها در حوزه نیرومحرکه دانست و گفت: در اختیار داشتن خطوط تولید موتورهای متنوع از توانمندی‌های قابل توجه گروه صنعتی ایران خودرو محسوب می‌شود که شامل خطوط مونتاژ کامل موتورهای TU5، TU3،XU  و EF7 و خطوط ماشین‌کاری دو قطعه بسیار اساسی و مهم موتور، یعنی بلوک سیلندر و سرسیلندر موتورهای TU5 ،TU3 و XU است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تولید قطعات و مجموعه‌های ایران خودرو اظهار کرد: در شرایط سخت تحریمی، با بهره‌گیری از توان و دانش فنی موجود در بخش‌های مختلف تحقیقاتی و توسعه‌ای،‌ تولید و کیفیت ایران‌خودرو و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای بازسازی و به روزآوری تجهیزات و ساخت بسیاری از قطعات حساس، با حفظ ظرفیت خطوط تولید، نه تنها برنامه افزایشی تولید در سال‌های گذشته محقق شد، بلکه در خصوص ارتقای کیفیت محصولات و مدیریت و تثبیت نوسانات کیفی نیز برنامه‌های متنوعی تعریف و در حال اجراست.

وی با بیان این‌که معاونت تولید قطعات و مجموعه‌ها، برنامه‌های مختلفی از منظر توسعه کمی و کیفی در دستور کار دارد، افزایش ظرفیت خطوط تولید برخی از محصولات فعلی، ایجاد خطوط جدید برای محصول خانواده موتورسه سیلندر، ارتقای کیفیت فرایند تولید، ارتقای وضعیت تجهیزات و نیز ارتقای محصولات فعلی را از جمله برنامه‌های امسال دانست.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران خودرو تولید مصرف موتور شاهین صدری معاون تولید قطعات ایران خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سید عماد شاهرخی با بیان اینکه طرح جهش تولید در دیمزار‌های لرستان با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دست اجرا است، گفت: این طرح هم اکنون در سال سوم اجرایی قرار دارد که در بازه زمانی پنج ساله، قرار است سالانه ۲۰ درصد به تولیدات دیم استان افزوده شود.

وی اظهارداشت: اصلاح الگوی کشت، رعایت تناوب، توسعه کشاورزی محفاظتی و توسعه مکانیزاسیون از محور‌های اصلی طرح جهش تولید است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، منابع مالی آن را تامین می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان هم گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سه سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای تامین ماشین آلات، تامین نهاده‌ها و بیمه این طرح سرمایه گذاری کرده و ۳۰۰ مهندس کشاورزی هم امسال به کشاورزان در اجرای این طرح کمک می‌کنند.

مجید طائف افزود: مزارع گندم، جو، حبوبات و دانه‌های روغنی دیم زیر پوشش طرح جهش تولید در دیم زار‌ها قرار دارد که در تلاشیم تولید محصولات دیم استان در پایان پنج سال دو برابر شود.

سال گذشته حدود ۷۵۰ هزار تن انواع محصولات زراعی در لرستان تولید شد که پیش بینی می‌شود امسال به ۸۸۰ هزار تن برسد.

دیگر خبرها

  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان