Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@15:02:37 GMT

تهیه‌کننده ایرانی داور جشنواره ایتالیایی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۴۵۰

تهیه‌کننده ایرانی داور جشنواره ایتالیایی

الهه نوبخت تهیه کننده و پخش کننده بین‌المللی سینما ، به عنوان داور بخش مسابقه ی اصلی بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «مذهب امروز» ایتالیا انتخاب شد.

به گزارش برنا، اله نوبخت پیش از این داور جشنواره بین المللی فیفوگ سوییس، جشنواره بین المللی زنان در هرات و جشنواره بین المللی منا در هلند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حال حاضر به عنوان تهیه کننده سه پروژه مستند سینمایی با نروژ، فرانسه ، فیلیپین و آلمان همکاری دارد و به زودی تولید فیلم سینمایی داستانی « روز سیب» را آغاز خواهد کرد.

الهه نوبخت در کنار سایر داوران، از جمله لیدیا ماگنی از ایتالیا، میلیجان گوچیک از صربستان، دیانا آشیموا از قزاقستان و مصطفی جناپ آیدین از ترکیه ، فیلم های سینمایی، مستند و کوتاه بخش مسابقه این دوره از جشنواره را داوری خواهند کرد.

این جشنواره که از سال ۱۹۹۷، به عنوان اولین جشنواره با هدف برقرای پلی میان سینما و مذاهب مختلف آغاز به کار کرد، به دنبال توسعه صلح و فرهنگ های مختلف ، از طریق پذیرش تفاوت های یکدیگر است.

بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «مذهب امروز» از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه) در شهر ترنتو ایتالیا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان جشنواره بین المللی هلند فرانسه آلمان فیلم سینمایی قزاقستان ترکیه جشنواره بین المللی فیلم ایتالیا ایتالیا جشنواره بین المللی جشنواره بین المللی فیلم زنان فرانسه الهه نوبخت جشنواره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود

به گزار گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا بر اعلام روابط‌عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و به نقل از قاسم زائری رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دبیر جشنواره بین‌المللی شانزدهم پژوهش فرهنگی، هفدهمین دوره  آیین‌ اختتامیه جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی در سال ۱۴۰۳ همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

جهت‌گیری اصلی این جشنواره، اهتمام به پژوهش علمی سیاست‌گذارانه و حل مسئله‌محور و متعهد بر بنیان‌های نظم فرهنگی و اجتماعی جامعه ایران است. به گفته دکتر قاسم زائری رئیس پژوهشگاه و دبیر جشنواره شانزدهم، مسیر سیاست‌گذاری معقول جز از مجرای پژوهش علمی و مسئله‌مند و جهت‌دار نمی‌گذرد و حکمرانی نوین فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران، جبراً راهی جز اتکا به پژوهش فرهنگی ندارد.

همچنین با توجه به تأکید دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه جشنواره شانزدهم، امروز حوزه سیاست‌گذاری نیازمند کمک همه اصحاب علم و دانش و فرهنگ و هنر است و پژوهش‌ها باید بتوانند خلأ مهمی را در حوزه ادبیات نظری، تصمیم‌گیری‌ و سیاستگذاری‌های مهم پر کنند.

در همین راستا پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در نظر دارد دوره هفدهم این جشنواره را همزمان با هفته پژوهش ۱۴۰۳ برگزار کند.

گفتنی است آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی ۳۰ دی ۱۴۰۲ با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با معرفی برگزیدگان داخلی و بین‌المللی در محورهای پنج گانه فرهنگ، هنر، رسانه و ارتباطات، پژوهش‌های دینی و اسلامی، و فناوری‌های جدید و آینده‌پژوهی فرهنگی در تالار وحدت برگزار شد.

در این دوره، ضمن تقدیر از پژوهشگران برتر در بخش‌های زن، جوان و استان، و معرفی پیشکسوت پژوهش فرهنگی، برای اولین بار جایزه ویژه زنده‌یاد دکتر عماد افروغ با موضوع نقد و سیاستگذاری فرهنگی به پژوهشگر برگزیده این حوزه اهدا شد.

همچنین پژوهشگران برگزیده دوره شانزدهم به بنیاد ملی نخبگان معرفی شدند تا علاوه‌بر عضویت در آن، از حمایت‌های مادی و معنوی آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • لبریز شدن خشم ایتالیایی‌ها از جنگ غزه | ببینید