Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: «ارتش مجازی» با تزریق مالی از سوی برخی افراد به مدیران سالم استقلال توهین می‌کند و من از نهادهای نظارتی درخواست می‌کنم که با افراد متخلف‌ برخورد کنند.

به گزارش مشرق، «ناصر فریاد شیران» امروز (یکشنبه) در گفت‌وگویی در محل ساختمان باشگاه استقلال اظهار داشت: احمد مددی دیروز پس از جلسه‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشت به طور رسمی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه استعفای مددی مورد قبول واقع شده است یا خیر موضوعی است که من هنوز از آن بی‌اطلاع هستم.

وی افزود: فروش و انتقال مهدی قایدی اتفاق بزرگی بود و بالاترین مبلغ قرارداد انتقال یک بازیکن ایرانی به خارج از کشور بود. من به نوبه خودم به هیات مدیره و مددی تبریک می گویم. خیلی از مشکلات مالی از فروش قایدی مانند تمام دنیا حل شد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: زمانی که مددی به سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شد به واسطه بدهی مدیران گذشته شرایط سختی داشت اما با نظارت نهادهای نظارتی حامی مالی مناسبی را انتخاب کرد که بخش عمده‌ای از مشکلات را حل کرد.

فریاد شیران تصریح کرد: افرادی هستند که از لوگوی باشگاه استقلال سوءاستفاده می‌کنند، ارتش مجازی از سوی افرادی تزریق مالی می‌شوند تا به مدیران سالم استقلال فحاشی کنند. متاسفانه تجمعاتی که می‌بینید، کاملا در اتاق‌های فکر هماهنگ شده است و می‌توانم بگویم بعضی از اعضای هیات مدیره سابق در این کار دخالت دارند و در اتاق‌های سیاه و تاریک، برای استقلال نقشه می کشند. ایشان چرا باید این صحبت را انجام بدهد؟ خب پس ارتش مجازی چیست؟

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از این افراد شماره‌ مدیران باشگاه را در اختیار هواداران قرار داده‌اند تا به آنها بی احترامی کرده و این تاسف‌ برانگیز است. مهدی عبدیان مدتی آمد و ۲ میلیارد و نیم پول داد. اما صدها هزار میلیارد به خاطر برند شرکتش منفعت برده است. محمد نادری باید در کارخانه عبدیان قرارداد ببندد؟ شما امروز شاهد بودید، یک بازیکن به هتل یا کارخانه یا شورای شهر رفت تا قرارداد ببندد؟ همه برای امضای قرارداد اینجا آمدند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در پایان گفت: من از نهادهای نظارتی درخواست می‌کنم که به این بی اخلاقی‌ها ورود کرده و با افراد متخلف‌ برخورد کنند تا این رفتارهای ناپسند ادامه پیدا نکند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان فوتبال احمد مددی باشگاه استقلال ناصر فریادشیران محمد نادری باشگاه استقلال نهادهای نظارتی ارتش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان اطلاعات سپاه با حامیان اسرائیل در فضای مجازی

سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به سایت گرداب ارسال نمایند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی تاکید کرد: در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند.

لازم به ذکر است طبق مواد 6، 7 و 8 قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • با کسانی که در فضای مجازی، امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند، برخورد می‌شود
  • برخورد با کسانی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند
  • برخورد دستگاه قضا با مسئولان و مدیران قانون گریز و متخلف
  • اطلاعات سپاه: حمایت از اسرائیل در فضای مجازی جرم است | برخورد قاطع می‌کنیم
  • سازمان اطلاعات سپاه با حامیان اسرائیل در فضای مجازی برخورد می کند
  • برخورد سازمان اطلاعات سپاه با حامیان اسرائیل در فضای مجازی
  • ترک فعل مدیران برخورد قانونی به همراه دارد
  • همه به دنبال یحیی؛ گل‌محمدی گزینه جانشینی چهره‌های مطرح!
  • جلسه سرنوشت‌ساز نصیرزاده با خمس؛ «پاکو» راضی به رفتن می‌شود؟
  • مدیران پروازی و ناکارآمد در استان بوشهر تغییر می‌کنند