Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: حرفه آموزی را در صدر برنامه های مددجویان زندانی قرار دهید تا پس از خروج از زندان؛ شغلی متناسب با حرفه آموخته شده راه اندازی و زندگی خود را اداره نمایند.

دکتر"محمد مهدی زاهدی" عصر امروز ۲۸ شهریورماه در دیدار با مدیرکل زندان های استان کرمان و رییس ستاد دیه استان از اهمیت حرفه آموزی در میان زندانیان سخن به میان آورد و توصیه کرد: حرفه آموزی را در صدر برنامه های مددجویان زندانی قرار دهید تا پس از خروج از زندان؛ شغلی متناسب با حرفه آموخته شده راه اندازی و زندگی خود را اداره نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مجموعه کبوترخان و جمع آوری معتادان متجاهر در آن اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم تا جلسه ای با حضور استاندار و مدیران ادارات ذیربط در محل مجتمع کبوترخان برگزار کنیم تا مسئولین از نزدیک با مشکلات این مجموعه آشنا شوند و برای رفع آنها برنامه ریزی نمائیم.

زاهدی اضافه کرد: اعتبارات لازم برای مجتمع کبوترخان باید تامین شود؛ در تلاش هستیم هزینه آن را از محل منابع استانی و کمک های صنایع و معادن بزرگ استان تامین کنیم.

برای راه اندازی مجتمع کبوترخان نیازمند تامین بودجه هستیم

"حسینی" مدیرکل زندان های استان کرمان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از زندانیان استان کرمان به علت مشکلات مالی و عدم داشتن شغل مناسب در زندان به سر می برند، تصریح کرد: ریشه بسیاری از بزه کاری های اجتماعی، فقر و ناتوانی در عدم تامین معیشت اقتصادی خانواده ها است.

وی تصریح کرد: برای راه اندازی مجتمع کبوترخان نیازمند تامین بودجه هستیم تا بتوانیم معتادین متجاهر را در این مرکز ساماندهی کنیم.

مدیرکل زندان های استان کرمان به وضعیت ویروس کرونا در زندان های استان پرداخت و بیان کرد: خوشبختانه حتی یک مورد فوتی ناشی از کرونا در هیچ یک از زندان های استان ثبت نشده است

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مهارت آموزی اشتغال زندانیان استان کرمان بيكاري زندان های استان استان کرمان حرفه آموزی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی