Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@04:22:10 GMT

ماجرای عکسی که در دست لیبروی ایران بود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۵۲۸

ماجرای عکسی که در دست لیبروی ایران بود

لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان با در دست داشتن عکس مادر مرحومش در مراسم اختتامیه و جشن قهرمانی حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در فینال بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ امروز یکشنبه در شهر چیبا به مصاف ژاپن رفت و میزبان خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم اختتامیه و جشن قهرمانی، ابوالفضل قلی پور لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان با در دست داشتن عکسی وارد سالن شد که سوالات زیادی را برای برای خیلی از علاقمندان به والیبال ایجاد کرد. لیبروی تیم ملی کشورمان اخیراً مادرش را از دست داده بود و به همین دلیل با در دست داشتن عکس مادر مرحومش در جشن قهرمانی حضور پیدا کرد تا شادی اش را با او تقسیم کند.

قلی پور پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا عکسی در صفحه شخصی خود منتشر کرد که قاب عکس مادر مرحومش را به دیوار اتاقش نصب کرده بود. به این ترتیب وی در جشن قهرمانی هم همان قاب عکس را در دست گرفت تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره مادر مرحومش، شادی کسب مدال طلای آسیا را هم با وی تقسیم کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال مادر مرحومش جشن قهرمانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال صنعتگران امید شد

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران با امضای قراردادی هدایت تیم والیبال صنعتگران امید تهران در لیگ برتر والیبال مردان ایران را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال جوانان ایران با امضای قراردادی سه ساله، سرمربی تیم والیبال صنعتگران امید تهران در لیگ برتر والیبال ایران شد.

جوایز نقدی لیگ ملت‌های والیبال 2024 اعلام شد

مسئولان تیم صنعتگران امید پس از قهرمانی این تیم در لیگ دسته یک والیبال ایران از چندین مربی برنامه گرفته و پس از بررسی در کمیته فنی باشگاه و نگاه استراتژیک در بکارگیری بازیکنان جوان در نهایت غلامرضا مومنی مقدم را به‌عنوان سرمربی انتخاب کردند.

مومنی مقدم در دو دهه اخیر سرمربیگری تیم‌های گیتی پسند، میزان خراسان و همچنین مربیگری تیم پیکان را در کارنامه خود دارد. سرمربی جدید صنعتگران قرار است به‌زودی دستیاران خود را معرفی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای مسابقات اسب دوانی فتحعلیشاه
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان
  • صبوری برای بازگشت به روزهای خوب والیبال
  • رسمی: پائز با یک ناکامی بزرگ به ایران می‌آید
  • مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال صنعتگران امید شد
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد
  • پائز در کورس قهرمانی لیگ والیبال اوکراین باقی ماند
  • فیلم| ماجرای شیء نورانی آسمان تهران و غرب ایران چه بود؟