Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:49:06 GMT

نصب و راه اندازی ۲۱۳ کافوی نوری در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۵۶۸

نصب و راه اندازی ۲۱۳ کافوی نوری در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: مشتریان مخابرات می‌توانند با استفاده از ظرفیت کافو نوری، از پهنای باند به مراتب بالاتر و همچنین با کیفیت بهتری نسبت به کافوی مسی خدمات ارتباطی دریافت کنند.

حکمت با اشاره به نقش توسعه و ارتقاء کافو‌های نوری در ظرفیت و کیفیت انتقال استان، افزود: در حال حاضر ۲۱۳ کافوی نوری در استان نصب و راه‌اندازی شده است که این آمار نسبت به چند سال گذشته از رشد ۱۵۴ درصدی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر مشتریان مخابراتی در استان از سرویس‌های مختلف از جمله اینترنت و اینترانت اختصاصی، FTTH، PTP، PTMP و MPLS بر بستر فیبرنوری استفاده می‌کنند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: فیبر‌های نوری دارای کیفیت و پهنای باند بالا، قابلیت اطمینان و ایمنی، مقاومت بالاتر در برابر رطوبت و انعطاف پذیرتر هستند و به همین دلیل قابلیت بهره‌برداری و استفاده از آن‌ها نسبت به سیم‌های مسی بیشتر است.

حکمت با اشاره به اینکه در راستای عدالت اجتماعی و ارائه یکسان خدمات مخابراتی در نقاط شهری و روستایی برنامه ریزی‌های مناسبی با تشکیل کارگروه‌های متخصص صورت گرفته است خاطر نشان کرد: این مهم از استراتژی‌های دارای اولویت شرکت مخابرات ایران و به تبع آن منطقه است.

او تصریح کرد: نصب و راه‌اندازی کافوی نوری در نقاط مختلف استان همسو با اهداف کلان (رعایت اصل مشتری) مخابرات انجام شده است که شرایط دسترسی مشتریان به اینترنت و ارتباط مخابراتی با کیفیت‌تر را فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در دنیا با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و توسعه است و امروزه اکثر کسب و کار‌ها بر بستر حوزه ICT انجام می‌شود، بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم مخابرات منطقه، بهینه سازی و به روز رسانی تجهیزات و زیرساخت‌های مخابراتی منطبق با آخرین فناوری‌های ارتباطی و ظرفیت‌های موجود است.

حکمت ضمن تشریح فعالیت‌های مخابرات به منظور توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر و تحقق اصل مشتری مداری در این حوزه بیان داشت: برای رسیدن به این مهم، بیش از پیش از توان و پتانسیل‌های موجود بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کافوی نوری پهنای باند مخابرات منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار

احد جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مقرر شد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوای دیگر در استان راه‌اندازی شود، گفت : مجموع اعتباراتی که برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده حدود ۴۰ میلیارد ریال بود که تاکنون تنها ۱۵ میلیارد ریال آن را دریافت کرده ایم.

وی افزود: با این اعتبارات کار جانمایی دو ایستگاه در گیلانغرب و صحنه انجام شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه مکان دو ایستگاه دیگری که قرار است راه‌اندازی شود را شهر‌های سنقر و روانسر اعلام کرد و یادآور شد: به محض تامین اعتبار، کار جانمایی دو ایستگاه دیگر و خریداری تجهیزات برای ایستگاه‌ها انجام خواهد شد، اما قطعا راه‌اندازی این ایستگاه‌ها به بیش از این ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از منابع دیگری تامین شود.

جلیلیان ابراز امیدواری کرد، بتوان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، منابع مالی لازم برای راه‌اندازی این ایستگاه‌ها دریافت کرد.

وی تعداد کنونی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای موجود در سطح استان را ۹ ایستگاه شامل چهار ایستگاه در شهر کرمانشاه و پنج ایستگاه در قصرشیرین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور اعلام کرد و گفت: اخیرا ایستگاه سنجش کیفی هوای پالایشگاه کرمانشاه را بروزرسانی کردیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، با راه‌اندازی چهار ایستگاه جدید شامل دو ایستگاه در شرق و ایستگاه‌هایی در غرب و شمال غرب استان، پوشش مناسبی از لحاظ ایستگاه‌ها به منظور بررسی وضعیت کیفیت هوای استان خواهیم داشت.

به گفته جلیلیان، هوای استان کرمانشاه طی سال گذشته در مجموع ۴۳ روز در شرایط غیراستاندارد بوده که ریزگرد‌ها عامل اصلی افت کیفیت هوا در استان محسوب می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود