Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی هندبال زنان ایران با کسب سومین برد خود در رقابت های قهرمانی آسیا برابر اردن در آستانه کسب مجوز حضور در مسابقات جهانی قرار گرفت.

ملی پوشان هندبال ایران امروز در چهارمین دیدار از رقابت‌های آسیا به مصاف میزبان مسابقات اردن رفتند و موفق شدند با حساب ۲۸ بر ۲۲ این تیم را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران اکنون با سه پیروزی مقابل اردن، فلسطین و کویت و یک شکست برابر ژاپن در رده دوم گروه خود قرار دارد و به جمع چهار تیم برتر رسیده است. البته هنوز یک از دیدارهای مرحله گروهی باقی مانده که تیم ملی باید در روز سه شنبه به مصاف تیم سوریه برود.

در این مسابقات قرار است ۵ سهمیه جهانی توزیع شود که تیم ملی هندبال زنان ایران در صورت پیروزی بر سوریه و قرار گرفتن بین چهار تیم اول گروه، سهمیه جهانی را قطعی خواهد کرد و تاریخ ساز می‌شود.

مینا وطن پرست، شقایق باپیری، عطیه شهسواری، شیما زارع، فاطمه خلیلی، نوریه عباسی، هدیه ویسی، آرزو کیانی آرا، حدیث نوروزی، مریم یوسفی، ساناز رجبی، مژگان قهرمانی، الناز قاسمی، هانیه لک، رویا نوروزی، بهاره ایزدگشب، صونا بیداد و زینب بذرافکن اسامی بازیکنان حاضر

کد خبر 627752 برچسب‌ها هندبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هندبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • بررسی تاریخی جریان نفوذ در آستانه ادامه پخش سریال سرزمین مادری
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه