Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:10:11 GMT

۱۱۰ بیمار کووید۱۹ در شاهرود بستری هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۶۳۲

۱۱۰ بیمار کووید۱۹ در شاهرود بستری هستند

به گزارش ایرنا، رضا چمن شامگاه یکشنبه با بیان اینکه روند نزولی موارد ابتلا به ویروس کرونا از هفته گذشته تاکنون در شهرستان های شاهرود و میامی ادامه دارد، به رسانه ها افزود: آمارها نشان دهنده فعال بودن چرخه انتقال ویروس در جامعه است، شهروندان نباید با عادی انگاری در رعایت شیوه نامه های بهداشتی کوتاهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته  ۴۸ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در شرق استان سمنان شناسایی شدند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار کووید۱۹ در بخش های اختصاص یافته به بیماران کرونایی بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شدند.

چمن ابراز امیدواری کرد که با بهبود هر چه بهتر اوضاع همه گیری شاهد سلامتی مردم و بازگشت به فضای زندگی عادی، برچیده شدن محدودیت های کسب و کار البته با استمرار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جامعه باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون با سرعت بالایی در این شهرستان انجام می شود، ابراز داشت: تاکنون ۱۵۵ هزار و ۴۳۱ دُز واکسن در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه تزریق شده است.

وی از تلاش بی وقفه کادر حوزه بهداشت، بسیج جامعه پزشکی و تیپ ۱۰ محرم سپاه قدردانی کرد و افزود: دانش آموزان پایه چهارم دبیرستان، متولد اول مهر ۸۲ تا ۸۳ می توانند برای تزریق واکسن به مانند سایر گروه های هدف با مراجعه به سامانه سلامت ثبت نام کنند.

بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است، هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت نارنجی و شهرستان میامی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیروز(شنبه) تا امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵ هزار و ۹۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۲۰۷ تن از آنها بستری شدند. اکنون مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۸۳۵ نفر رسید.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۶ هزار و ۱۸۲ تن رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ویروس کرونا واکسن دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بهداشت و سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان