Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:19:40 GMT

امنیت در مرزهای شرقی ایران برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۶۴۳

امنیت در مرزهای شرقی ایران برقرار است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ  رضا آذریان فرمانده ارتش در شمال شرق کشور در حاشیه بازدید از مرز دوغارون شهرستان تایباد استان خراسان رضوی گفت: استقرار همیشگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مرزبانی در تمامی مرزهای شرقی ایران، امنیت کاملی را برقرار کرده است.

وی ادامه داد: به رغم برخی تحرکات جنگی در افغانستان طی چند ماه گذشته جای هیچ گونه نگرانی برای مردم ایران اسلامی وجود ندارد زیرا نیروهای مسلح کشور در طول شبانه روز با چشمانی باز و با صلابت و اقتدار همیشگی خود آماده مقابله با هرگونه تحرک خصمانه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور گفت: نیروهای مسلح مستقر در مرزهای شرقی کشور با تمام قوا و هوشیاری ترفندها و نقشه های شوم دشمنان را رصد کرده و در صورتی که خطایی از سوی آنها سر زند جواب سختی از سوی نیروهای مسلح ایران اسلامی دریافت خواهند کرد.

آذریان افزود: برقراری امنیت یکی از مهمترین وظایف نیروهای مسلح است که با افزایش امکانات و به کارگیری نیروهای کارآمد در حال افزایش بوده و توان و آمادگی تک تک نیروهای مسلح کشورمان مثال زدنی است.

وی اضافه کرد: نیروهای متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید از تحرک بالایی برخوردار باشند و قبل از رسیدن نیروهای دشمن به مرز، آنها را غافلگیر کنند.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی مستقر در مرزهای مشترک ایران و افغانستان در کنار یکدیگر با تمام توان و آمادگی ایستاده اند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

آذریان افزود: مردم ایران اسلامی از همه نیروهای مسلح کشور که در اقصی نقاط کشور در حال حفاظت از آب و خاک این کشور هستند انتظار دارند که همچون همیشه حافظ حریم کشور باشند و بدون شک دعای آنها همیشه بدرقه راه نیروهای مسلح ایران اسلامی و خانواده های آنها خواهد بود.

وی تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که همچون همیشه و تحت هیچ شرایطی نمی توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و نیروهای مسلح ایران اسلامی با صلابت و توان همیشگی خود اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه ای به آب و خاک کشور وارد شود.

بازدید از یگانهای نظامی مستقر در مرز دوغارون از دیگر برنامه های سفر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان، فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور به گذرگاه زمینی دوغارون بود.

استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که ۹۰ کیلومتر از این امتداد در شهرستان تایباد واقع است.

شهرستان ۱۳۸ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی کشور مرز دوغارون نیروهای مسلح ایران اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران شمال شرق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • نخستین واکنش رهبر انقلاب به حمله سپاه به اسراییل
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • نیروهای مسلح زینت ولایت، عزت دین و ضامن امنیت کشور هستند
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران