Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ "جعفر همتی" عصر شنبه در ششمین جلسه شورای اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه نبی اکرم (ص) در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه حتی یک و نیم سال قبل از شروع جنگ تحمیلی از مرزهای ایران اسلامی در مقابله با شرارات ها و توطئه های افراد ضد انقلاب و همچنین تجاوزات رژیم بعث عراق با تمام وجود دفاع کردند و  در جنگ تحمیلی نیز حضوری مستفیم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در یک و نیم سال از شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق مبادرت به انفجار چاه های نفت در منطقه نفت شهر کرمانشاه می کرد و مردم این استان در مقابل این شرارات ها و تجاوزات دشمن ایستادگی می کردند.

جعفر همتی تصریح کرد: مردم استان در طول هشت سال جنگ تحمیلی علاوه بر اینکه در جنگ حضوری مستقیم داشتند و از ۳۷۱ کیلومتر مرز مسترک با کشور عراق دفاع می کردند، جوانان استان نیز همپای دیگر رزمندگان کشور رهسپار دفاع از کشور در دیگر مرزها برای مواجهه با رژیم بعث عراق می شدند لذا این حضور بسیار ارزشمند و تاثیرگذار برای دفاع از کشور بود بطوریکه مردم استان برای پاسداری از کشور هم کار پدافند را انجام می دادند و هم اینکه در عملیات های آفندی علیه دشمن حضوری پر صلابت و با اقتدار از خود به یادگار باقی گذاشتند.

وی با بیان اینکه نباید این افتخارات مردم استان در طول جنگ تحمیلی را از یاد ببریم، گفت: شهر کرمانشاه بیش از هزار و ۱۰۰ بار بمباران شد و مردم استان بیش از ۱۰ هزار شهید، ۲۲ هزار جانباز و هزار و ۸۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کردند و مردم استان در جنگ تحمیلی برای کشور، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی افتخار و حماسه آفریدند.

وی گفت: امروز سند افتخار استان،جانبازان بالای ۷۰ درصدی هستند که حتی دقایقی بدون اکسیژن نمی توانند نفس بکشند اما این عزیزان همواره در حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام وجود تلاش و تاکید کردند که هرگز نباید مسیر شهدا و ارزش های والای انقلاب اسلامی را فراموش کنیم.

بازرس ویژه استاندار ادامه داد: در طول هشت جنگ تحمیلی ابرقدرت ها توان مقابله با ایران اسلامی را نداشتند و این هشت سال تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد در حالیکه در زمان های گذشته بواسطه حضور شاهان بی لیاقت بدون هیچ درگیری و جنگی بخش های از سرزمین کشور تقسیم می شد و شاهان تنها اجرا کننده دستورات کشورهای مستکبر بودند.

وی گفت: ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی تنها با کشور عراق درگیر نبودیم بلکه اکثر کشورها به خصوص ابرقدرت ها ضمن حضوری فعال در حمایت و پشتیبانی از رژیم بعث عراق، تمام امکانات و تجهیزات خود را در اختیار این کشور دادند بطوریکه از این جنگ به نوعی جنگ جهانی علیه ایران اسلامی یاد می شود.

همتی بیان داشت: اگر ایران اسلامی امروز موفق شده که پهباد آمریکا را منهدم کند و یا پالایگاه عین السد آمریکا را در منطقه مورد هدف قرار دهد بواسطه رهبری های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پشتیبانی ها و ایستادگی های ملت سربلند ایران اسلامی در مقابل متجاوزان و زورگویان عالم است.

استان کرمانشاه با ۲میلیون نفر ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری ایالات متحده آمریکا امام خمینی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران استانداری کرمانشاه جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری ایالات متحده آمریکا امام خمینی کرمانشاه انقلاب اسلامی رژیم بعث عراق ایران اسلامی جنگ تحمیلی مردم استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار رونده در یادواره شهدای جبهه مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس، اظهار کرد: بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های سردار زاهدی در عملیات و کارهای نظامی این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه  گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
وی افزود: این سردار شهید با رفتار و اخلاق ویژه خود توانسته بود در قلب فرماندهان و حتی در دوره فرماندهی قدس در لبنان توجه سید حسن نصرالله را به خود جلب کند.
این یادگار دفاع مقدس بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های این سردار در عملیات و کارهای نظامی، این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
سردار رونده گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس در جایگاه‌های مختلفی قرار گرفت و خدمات بسیار را از خود به یادگار گذاشت؛ اما نگرانی داشت که توفیق شهادت نداشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمن در چندین بار به دنبال شهادت این سردار بود و با تجهیزات الکترونیکی که در دسترس داشت اقدام کرد که نتوانستند او را به شهادت برسانند؛ اما هنگامی که خدا اراده کند شهادت نصیب خواهد شد.
سخنران یادواره شهدای جبهه مقاومت در بخش دیگر سخنرانی خود به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات آبروی مقاومت بود که با همت و تلاش و پشتکار و برنامه‌ریزی‌های خود فلسطینی ها رقم خورد و کسی باور نمی‌کرد که این ضربه جبران‌ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.
این مشاور نظامی ادامه داد: هدف ایران از عملیات وعده صادق جنگ تمام‌عیار نبود بلکه خواست تا به‌طرف مقابل خود را نشان بدهد که قدرت توازن را دارد و اگر بخواهد بزند، زده خواهد شد و این عملیات خیلی از خودی‌ها در منطقه و بین‌الملل به قدرت موشکی ایران اذعان داشتند؛ ولی آن را در کمیت محدود کرده و در تنبیه فکر شلیک این قدر موشک از خاک ایران را نداشتند.
سردار رونده به دستاوردهای جمهوری اسلامی و توانایی مناسب جمهوری اسلامی و مقاومت در این عملیات اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد این عملیات دنیا با گوشه‌ای از توانایی انقلاب اسلامی آشنا شد و ما از مرز بازدارندگی گذشته و به مرحله توازن رسیده‌ایم، و این قاعده عقلانیت در دهه‌ها میان ایران و آمریکا جواب داده و عامل درگیری مستقیم نبوده است.
وی اظهار کرد: بسیجیان پیشانی مقاومت هستند و از کمک‌های ارتش جمهوری اسلامی در طول این عملیات استفاده شده است و توانمندی‌های این عزیزان همیشه باعث پویایی و سرزندگی نیروهای مسلح بوده و هست.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد