Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز و پس از گذشت بیش از یک ماه، موسی کولیبالی ستاره ۲۸ ساله تیم فوتبال فولاد خوزستان که به تازگی قرار داد خود را با این تیم تمدید کرده است به تمرینات فولادی‌ها در تهران اضافه شد.

کولیبالی که یکی از مهمترین مهره ها‌ی ۲ سال اخیر تیم فولاد خوزستان بوده است، یکی از اولین بازیکنانی بود که با تیم مدیریتی جدید خوزستانی‌ها به توافق رسید و قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره اهل مالی فصل گذشته موفق شد با زدن ۵ گل نام خود را به عنوان یکی از گلزن‌ترین بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ برتر ثبت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان موسی کولیبالی لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که الهلال با نتیجه سنگین 4 بر 2 مقابل العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد، بسیار از کارشناسان غیبت و مصدومیت الکساندر میتروویچ را یکی از اصلی‌ترین دلایل این نتیجه می‌دانستند.

میتروویچ از آغاز فصل به‌طور میانگین 1 گل در هر بازی برای الهلال به ثمر رسانده بود و مصدومیتش با توجه به فاصله کمی که تا شروع یورو 2024 نیز باقی مانده، وضعیت آمادگی او را تحت تاثیر قرارداد. 

میتروویچ در گفت‌وگو با یک رسانه صربستانی درباره مصدومیتش اکنون توضیح داده و به نظر می‌رسد دوران نقاهت او خیلی زودتر از پیش‌بینی اولیه پزشکان به پایان برسد. او در گفت‌وگو با ویشگو گفت: این بدترین مصدومیتی بود که در دوران حرفه‌ای تجربه کرده بودم. وقتی برای معاینه رفتم احساس کردم که یورو 2024 را از دست داده‌ام اما اکنون پزشکان به من امید داده‌اند که با استراحت کردن، از دو هفته دیگر می‌توانم به تمرینات برگردم. 

وی درباره حضور در لیگ عربستان تاکید کرد: این یک پروژه خاص است و با دیگر پروژه‌هایی که در چند سال اخیر دیده‌ایم فرق می‌کند. شرایط در عربستان حرفه‌ای است و حضور کریستیانو رونالدو و نیمار تاییدی بر حرف من است. 

او ادامه داد: من چیزی جز استقبال و شور و اشتیاق از مردم عربستان ندیده‌ام. من البته در ریاض که پایتخت عربستان است زندگی می‌کنم ولی می‌دانم که بقیه شهرها هم شرایطی مشابه دارند.

دیگر خبرها

  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان