Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل نجاتی رئیس مرکز بهداشت زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف در ۱۰ مرکز تجمیعی شهرستان زاهدان با روند مطلوب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و با رفع محدودیت سنی واکسیناسیون افراد دارای سن ۱۸سال و بالاتر (متولدین سال ۱۳۸۲ و قبل از آن) انجام می‌شود گفت: از تمامی هم استانی‌های گروه سنی بالای ۱۸ سال دعوت می‌شود جهت انجام واکسیناسیون خود به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت زاهدان با اشاره به اهمیت واکسیناسیون برای مهار اپیدمی گفت: با انجام واکسیناسیون میزان موارد مبتلا، بستری و فوت به شدت کاهش پیدا خواهد و لازم است مردم عزیز نسبت به انجام واکسیناسیون به عنوان یک مسئولیت اجتماعی اهتمام ورزند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم بر استقبال بیشتر هم استانی‌های عزیز در برنامه واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: ظرفیت فعلی تزریق روزانه واکسن در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۶ تا ۷ هزار دوز است.

سید محمد هاشمی شهری گفت: این ظرفیت به موازات استقبال هم استانی‌های عزیز تا حدود ۱۵ هزار دوز در روز نیز قابل افزایش است.

وی افزود: باتوجه به تاثیر قابل توجه واکسن در کاهش احتمال ابتلاء به کرونا امید داریم تا شاهد استقبال بیشتر و قابل قبول مردم در این برنامه باشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی رشتخوار، گفت: در راستای اجرای برنامه‌های اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی برای پیشگیری و ریشه کنی بیماری‌های واگیر دامی، واکسیناسیون ۵۰۳ هزار و ۷۹۵ راس دام سبک و سنگین با استفاده از توان بخش دولتی و خصوصی به صورت رایگان در شهرستان رشتخوار انجام شد.

وی افزود: در سال گذشته تیم های فنی دامپزشکی رشتخوار، به طور متوسط، ۳ نوبت به هر دامداری روستایی، مراجعه و واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری‌های واگیر آبله، تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان کوچک انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام