Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:56:24 GMT

افت آبخوان‌ها و تهدید گلخانه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۸۶۱

افت آبخوان‌ها و تهدید گلخانه‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب، فرماندار اشکذر با بیان این که برنامه رویداد آبی می‌تواند منشاء خیر و برکاتی برای استان باشد، گفت: همه مسئولان و مدیران شهرستان در راس کار خواهیم بود و برای مطلوب نگهداشتن منابع آب زیرزمینی و در دسترس بودن این منبع حیات برای آیندگان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی هادی نسب ادامه داد: ما مفتخریم که قطب گلخانه و صنعت استان و اولین شهرستان تامی ن‌کننده گوشت مرغ استان هستیم.

او تأکید کرد: افت آبخوان‌ها برای استمرار و آینده این واحد‌ها مضر و این فروچاله‌ها و فرونشست‌هایی که در اثر برداشت بی رویه آب و در راس آن‌ها حفر چاه‌های غیرمجاز در گلخانه‌ها و واحد‌های صنعتی بسیار وحشتناک و نگران کننده است.

هادی نسب با اشاره به مشکلات کشتارگاه دام، مجتمع دامداری و صنایع غذایی اظهار داشت: مسیر خط اصلی راه آهن در اشکذر است و فروکش کردن زمین می‌تواند بسیار حادثه ساز باشد.

فرماندار اشکذر از همه مدیران ذیربط خواست تا با هماهنگی وعزم جدی از حفر چاه‌های غیرمجاز جلوگیری و در شناسایی و پر و مسلوب المنفعه کردن این چاه‌ها تلاش مضاعف کنند چرا که با شناسایی و جلوگیری از برداشت آب یک چاه غیرمجاز می‌توان آب مجاز بیشتری در اختیار شهروندان چه از لحاظ شرب و چه کشاورزی و صنعت قرار داد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خشکسالی های اخیر کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین خشت گذاری دبستان شرف‌الدین فیروزآباد با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان اشکذر و دیگر مدیران شهرستان برگزار شد.


شایان به ذکر است، این قطعه زمین نزدیک به سه هزار متر مربع است و قرار است، یک مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در این مکان ساخته شود.


مقرر شد در سال تحصیلی آینده این مدرسه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان اشکذر
  • سیل در روستای شرب‌العین اشکذر جاری شد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری