Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:42:16 GMT

دستگیری کارمند یکی از ادارات خرمشهر به اتهام پولشویی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۸۹۹

دستگیری کارمند یکی از ادارات خرمشهر به اتهام پولشویی

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر از دستگیری کارمند یکی از ادارات این شهرستان به اتهام پولشویی خبر داد.

فاخر باوی اظهار کرد: حسب اطلاع اداره اطلاعات خرمشهر مبنی بر ارتشاء و پولشویی فردی به هویت م.الف کارمند یکی از ادارات این شهرستان، دستور قضایی برای ادامه تحقیقات و جلب متهم صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: اتهام فرد دستگیرشده جعل اسناد رسمی، پولشویی، سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی و اخذ رشوه است.

باوی گفت: متهم با قرار متناسب به زندان معرفی شد و تحقیقات برای کشف ابعاد بیشتر پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی خوزستان دادگستري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این کارمند متخلف به جرم اختلاس به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از صدور رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی افزود: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، ادامه داد: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 747453

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک