Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:35:54 GMT

دبل ارلینگ هالند؛ دورتموند روی نوار پیروزی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۹۰۵

دورتموند در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه 4-2 یونیون برلین را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امشب از سری مسابقات هفته پنجم بوندسلیگا میزبان یونیون برلین بود که نهایتاً مسابقه دو تیم با نتیجه 4-2 به سود میزبان پایان پذیرفت.

 

مطابق انتظار دورتموند شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 10 به گل اول دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه بسیار زیبا و مهار نشدنی رافائل گریرو به تور دروازه یونیون برلین چسبید تا نتیجه 1-0 شود.

 

حملات دورتموند بعد از به ثمر رساندن گل اول نیز ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 24 فاصله را به دو گل افزایش دهد. ارلینگ هالند روی ارسال خوب توماس مونیه و با یک ضربه سر دقیق دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

در ادامه مسابقه در نیمه اول نیز دورتموند توپ و میدان را در اختیار داشت و شرایط را کنترل کرد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود زنبورها خاتمه پیدا کند.

 

نیمه دوم نیز با عملکرد هجومی دورتموند آغاز شد و این تیم توانست در دقیقه 52 با گل به خودی مدافع یونیون برلین یعنی ماروین فردریش به گل سوم دست پیدا کند تا نتیجه 3-0 شود.

 

پنج دقیقه بعد یونیون برلین یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در واقع تیم مهمان به یک ضربه پنالتی دست یافت، مکس کروزه پشت توپ ایستاد و گلزنی کرد تا نتیجه 3-1 شود‌.

 

در دقیقه 81 یونیون برلین موفق شد یکی دیگر از گل‌های خورده را جبران کند. روی یک ارسال کرنر آندریاس سامر گلزنی کرد تا نتیجه 3-2 شود.

 

تنها دو دقیقه بعد دورتموند دوباره فاصله را به دو گل افزایش داد. پاس در عمق فوق العاده متس هوملس به ارلینگ هالند رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه فوق العاده حرفه ای توپ را از بالای سر دروازه بان یونیون برلین عبور داد و نتیجه 4-2 شد و دورتموند به یک پیروزی ارزشمند است و موقتاً به رده دوم جدول صعود کرد.

 

 

 

 

 

 

 

بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند یونیون برلین تا نتیجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • صدر جدول طلایی شد
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ۱۰ ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد