Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به اظهارات سخنگوی دبیر کل سازمان ملل در محکومیت قصاص عاملان ترور «محمد الصالح» رئیس سابق شورای اجرای سیاسی یمن بیانیه‌ای صادر کرد.

سخنگوی دبیر کل سازمان ملل امروز یکشنبه اعدام نفر در یمن به جرم ترور الصالح را محکوم کرده و گفته بود که اقدامات لازم برای محاکمه قانونی این متهمان فراهم نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش المسیره، الحوثی در پاسخ به این اتهامات گفت: قوه قضاییه جمهوری یمن از طریق یک مرجع قانونی منتشر شده، حکم می‌کند و  اقدام گوترش در زیر سوال بردن قضیه  قصاص محکومان به ترور شهید صالح سیاسی‌کاری و مردود است و بر اساس هیچ گونه شواهد و حقایقی نیست.

عضو شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: اقدام گوترش در زیر سوال بردن قصاص عاملان ترور شهید الصماد به درخواست کشورهای متجاوز و به دلیل ارتباط تناتنگ آنها با این جنایت است.

الحوثی گفت:  کشورهای متجاوز جنایت قتل الصماد را تامین مالی و برنامه‌ریزی کردند و به این امر اعتراف و اعلام کردند که در تعیین هدف بر روی عناصر خود در زمین متکی هستند.

پس از اعلام دادگاه کیفری استان الحدیده یمن درباره محکومیت ۱۶ فرد در پرونده ترور رئیس پیشین شورای عالی سیاسی یمن از جمله ولی‌عهد سعودی و ولی‌عهد ابوظبی، دیروز شنبه حکم اعدام نُه نفر از این افراد در پایتخت یمن و در ملأ عام اجرایی شد.

شبکه المسیره اعلام کرده که فیلم اعترافات این باند جنایتکار به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن قصاص گوترش الصماد سیاسی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر عبداللهیان عازم نیویورک شد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با موضوع فلسطین به نیویورک سفر کرد.

به گزارش ایسنا، امیر عبداللهیان در روز چهارشنبه در ابتدا به استانبول رفت و بعد از دیدار از سرکنسولگری ایران در این شهر، از استانبول راهی نیویورک شد.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشستی در شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد موضوع فلسطین راهی نیویورک شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است
  • تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی ایران؟
  • اسرائیل: عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل اقدام سیاسی است
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • خبرگزاری تاس: درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
  • رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • امیر عبداللهیان عازم نیویورک شد
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود
  • مواضع متناقض آمریکا در باره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل