Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@01:29:43 GMT

حمایت و مشارکت در فعالسازی مجدد شرکت هپکو

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۰۲۲

حمایت و مشارکت در فعالسازی مجدد شرکت هپکو

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو از حمایت و مشارکت سازمان گسترش در فعال سازی مجدد شرکت تولید تجهیزات سنگین (هپکو) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محسن صالحی نیا با اشاره به درخواست سال گذشته نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و موافقت وزیر صمت گفت: ایدرو به عنوان متولی پیشبرد فعال سازی مجدد هپکو تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارجاع سفارش های جدید ساخت ماشین‌آلات معدنی به این شرکت و ساماندهی نحوه واردات انواع ماشین آلات معدنی به کشور و بهره گیری از این فرصت جهت فعال سازی ظرفیت‌های ساخت و ارائه خدمات توسط هپکو از سوی این سازمان پیگیری و محقق شده است.

به گفته وی، پیگیری برای تامین و ارائه ضمانتنامه به مشتریان و اخذ تسهیلات از سیستم بانکی برای تدارک قطعات منفصله خارجی و مواد خام داخلی جهت تولید و دستیابی به هدف فروش حدود ۵۰۰ دستگاه انواع محصولات معدنی برای سال ۱۴۰۰ اقدام دیگر ایدرو برای حمایت و فعال سازی شرکت هپکو بوده است.

صالحی نیا افزود: این اقدامات منجر به انعقاد قرارداد فروش ۱۱۰ دستگاه انواع ماشین آلات معدنی و راهسازی از جمله عقد قرارداد ساخت گریدر با سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای، دامپتراک و تراک معدنی برای معادن بزرگ کشور همچنین تولید اولین سری بیل های هیدرولیکی ۲۲ تنی در هپکو شده است.

شرکت هپکو به دلیل پاره ای از مشکلات نظیر مدیریت ناکارامد، تحریم های بین المللی، عدم حمایت کافی از تولیدات داخلی و واگذاری نامناسب به بخش خصوصی در سال های گذشته با مشکلات عدیده ای همچون کاهش تولید و حذف این برند از بازار ماشین آلات راهسازی و معدنی مواجه شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت هپکو معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو ماشین آلات فعال سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  در بارش‌های اخیر دو روز گذشته در جنوب کشور  ۱۴ استان درگیر بوده است گفت: سه هزار و ۸۶ راهدار نفر روز و ۲ هزار و ۵۴۷ انواع ماشین آلات  مشغول فعالیت هستند  و در طی این مدت ۲۶ مسیر غیرشریانی و ۶ مسیر شریانی مسدود شدند و همکاران در  تلاش هستند که این  مسیر‌ها را بازگشایی کنند.

وی ادامه داد: بیشترین عملیات مربوط به ریزش برداری در سطح محور‌ها بوده است که ۳۸۰ مترمکعب تاکنون ریزش برداری شده  و ۵۱۸ محور روستایی مسدود شده است که شامل ۲ هزار روستا می‌شود.

بهرامی نیا توضیح داد:  شدت بارش‌ها از دیروز  افزایشی بوده که عمده آنها در استان‌های جنوبی از جمله هرمزگان، کرمان به ویژه جنوب کرمان و ایرانشهر و جنوب سیستان وبلوچستان و آذربایجان شرقی بوده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نیاز به ماشین‌آلات راهسازی برای بازگشایی راه‌های نیکشهر
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها