Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@13:18:25 GMT

معجزه زنده ماندن خانم بازیگر در جنگ ایران و عراق!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۰۲۷

معجزه زنده ماندن خانم بازیگر در جنگ ایران و عراق!

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

    چگونه پیام‌های حذف شده واتساپ را بخوانیم؟   چرا رضا عطاران از تلویزیون فراری است؟!

  متفاوت‌ترین جارو برقی جهان + فیلم

  احمد مسعود کجاست؟   واکنش جالب حداد عادل به عبارت «دراز آویز زینتی» به جای کراوات + فیلم   تصویر زیبای ناسا از نخستین کهکشان فاقد ماده تاریک   بازی بامزه یک توله شیر با مادرش + فیلم   نمایی از کابین جت اختصاصی و لاکچری! + فیلم   تسلا راز کابین آرام خودرو‌های خود را فاش کرد   معجزه زنده ماندن بهاره افشاری در جنگ و خواب عجیب مادربزرگش + فیلم

 

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای واتساپ ترفند رضا عطاران کمدی جاروبرقی تکنولوژی احمدمسعود حداد عادل ناسا شیر ماده لاکچری جت اختصاصی تسلا بهاره افشاری معجزه تابناک جوان اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا

نشریه موندو دپورتیوو در جلد اصلی خود از ۴ مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آینده خبر داد و از دور شدن ۴ مربی نیز صحبت کرد.

به گزارش مشرق، از زمانی که ژاوی اعلام کرده در پایان فصل بارسلونا را ترک می‌کند، عملکرد تیم بهتر شده و آبی‌اناری‌ها توانسته‌اند نمایش به مراتب بهتری از خود نشان دهند.بارسلونا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و در رده دوم لالیگا جای دارد و برخی نیز از ماندن ژاوی صحبت می‌کنند. با اینکه خودِ سرمربی بارها و بارها گفته که قصدی برای ماندن ندارد ولی موندو دپورتیوو گزینه اصلی جانشینی ژاوی را خودِ ژاوی دانست.

نشریه موندو دپورتیوو در گزارش امروز خود به بررسی سرمربی آینده بارسلونا پرداخت و در جلد اصلی خود از ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آتی پرده برداشت.این نشریه نوشت که ژاوی، لوئیز انریکه (سرمربی پاری سن ژرمن)، هانسی فلیک (سرمربی پیشین تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ) و رافا مارکز (سرمربی کنونی بارسلونا ب) جزء گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا هستند.

همچنین گزینه‌هایی چون روبرتو دی زربی، توماس توخل، یولیان ناگلزمن و میکل آرتتا از نشستن روی نیمکت بارسلونا دور شدند و بعید است آنها جانشین ژاوی در تابستان شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • فیلم| کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه
  • فرمول معجزه آسا درمان تپش قلب (فیلم)
  • اعتراف جالب بازیگر خانم درباره رضا عطاران (فیلم)
  • کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه (فیلم)
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • (ویدیو) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • (ویدیو) حرکات موزون حامد آهنگی جلوی خانم بازیگر!
  • حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن یک دعا | چرا «یا مقلب‌ القلوب؟» را خواندی؟